Lana POV
Aku merasakan ada seseorang memeluk pinggangku dari belakangku ketika aku sedang tidur. Terdapat sesuatu pernafasan yang hangat pada leher jinjangku. Kepalaku segera membuat 90° darjah kebelakang untuk melihat gerangan orang itu.
Terdapat susuk tubuh lelaki yang berhodie hitam yang sedang tidur dengan lenanya di leherku. Aku segera meleraikan rangkulannya perlahan demi perlahan tetapi malangnya pelukannya yang erat sukar untuk dileraikan. Aku segera cuba dan cuba dan tiba-tiba sahaja dia bersuara.
"Kau nak pergi mana?" Soalnya dengan tegang. Aku memandang ke arahnya dan menatap matanya yang kelihatan merah dan menakutkan. Aku segera menelan air liurku dengan perlahan. Wajahnya amat menggerunkan di sebalik wajah yang tampan itu.
"Kenapa awak ada dekat sini?" Ujarku padanya dengan nada ketakutan. Dia merenungku dengan renungan yang sukar untuk ditafsir.
"Kau nak lari dari aku lagi ke?" Ujarnya yang menaikkan bulu romaku.
"Tak...saya nak minum air. Sa..saya haus." Ujarku dengan perlahan.
"Aku ambilkan air untuk engkau. Kau tunggu je kat sini jangan lari kat mana-mana." Ujarnya. Dia segera melangkah keluar dari bilikku untuk mengambilkan sesuatu benda yang boleh mengisi kehausanku.
Beberapa saat kemudian, dia muncul semula ke bilikku dan memberikan sebotol air kepadaku. Aku segera meminum dengan rakusnya akibat menahan haus yang melodak-lodak. Setelah aku meletakkan kembali botol tersebut di sebelahku. Dave secara tiba-tibanya memelukku dari belakang dan hidungnya yang mancung itu menjalar di segenap leher putihku. Dia segera menjilat perlahan demi perlahan sehingga aku mendesah perlahan.
Dia membuka pakaianku dengan perlahan termasuklah bra kepunyaanku. Aku hanya membiarkan sahaja kerana tidak mampu untuk melawan. Lidahnya meneroka di segenap tubuhku dan menghisapnya dengan kuatnya. Aku hanya mampu menahan kesakitan. Tangannya ligat megelus perlahan buah dadaku yang terdedah.
Dia segera menghentikan perbuatannya lalu turut membuka pakaiannya di hadapanku. Dia memandangku dan menyimpulkan senyuman yang sukar untuk aku fahami. Dia segera membaringkan tubuhku dan aku tahu apa yang bakal akan aku hadapi....
****
Setelah beberapa jam lelaki psiko itu memuaskan dirinya terhadap tubuhku. Dia segera memakai pakaiannya semula. Kemudian, dia melabuhkan sebuah ciuman pada dahiku begitu juga dengan bibirku dengan penuh kasih sayang.
"Terima kasih sayang..." Ujarnya lalu beredar dari bilikku. Aku segera mencangkung tubuhku di atas katil dan termenung dengan situasi yang berlaku tadi.
****
Kepalaku dibelai perlahan oleh Dave ketika aku baring pada ribanya. Dia kusyuk menonton CCTV di hadapannya berkenaan anak buahnya yang sedang menyeksa teruk banduan di sana. Anak buahnya mengerat tubuh banduan tersebut kepada kerat enam. Banduan tersebut dikelar lehernya sehingga putus lalu mengeluarkan darah yang membuak-buak. Badannya mengeliat akibat kepalanya baru sahaja terpisah dari badannya. Tangannya iaitu kiri dan kanan turut dipotong begitu juga dengan kaki kiri dan tangannya.
Badannya yang tidak mempunyai kaki, tangan dan kepala itu segera dipotong terbelah dua. Anak buahnya itu mengambil parang yang besar lalu menggesek tubuh tersebut untuk terbelah kepada dua untuk memisahkan bahagian perut dan bahagian dada. Usus segera terkeluar daripada badan tersebut bersama darah yang masih segar itu.
Anak buahnya mengeluarkan ususnya satu demi satu seperti bermain tarik tali. Aku yang melihatnya segera menutup mata akibat terlalu loya dengan penyeksaan tersebut. Dave hanya menyimpulkan senyuman sinis lalu mengeluarkan talkie walkie untuk berkomunikasi dengan anak buahnya itu. Anak buahnya segera menjawab isyarat itu.
"Good job. Usus tu nanti tolong ikatkan dekat depan pintu utama." Ujar Dave.
"Baik tuan." Ujar anak buahnya itu.
Aku tahu mengapa dia berbuat sedemikian untuk mengikatkan usus tersebut pada pintu utama. Tujuannya adalah supaya aku akan berasa takut apabila mendekati pintu utama tersebut dan sekali gus mematikan niat untuk melarikan diri. Sudah banyak usus mangsa yang terikat pada pintu utama tersebut. Bukan sekali dia berbuat begini, malah berkali-kali.
Dave segera memandang ke arahku yang masih lagi terbaring pada ribanya. Dia menyusun anak rambutku yang terkeluar di belakang celah telingaku.
"Sayang nak makan?" Soalnya ke arahku.
"Nak." Ujarku
"Jom kita makan." Ujarnya lalu mencempung tubuhku untuk menuju ke arah dapur.
YOU ARE READING
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)
HorrorKisah seorang perempuan bernama LANA LYNNE terpaksa mengharungi dugaan untuk berhadapan dengan lelaki bernama DAVIS MAXWELL yang kejam,gila,psiko dan kanibal. Hidupnya mula berubah 360° apabila menjadi mangsa culikan oleh lelaki iblis itu. "Aku saya...