Pls,pusťte si song na boku..
Z pohledu Luka
Když jsem se ráno probudil,Amber u mě neležela.Zamračil jsem se a řekl si že se asi sprchuje,jelikož byla slyšet tekoucí voda.Usl jsem znovu.
Když jsem se znovu probudil,pořád jsem slyšel vodu.Ovládl mě strach.Vyskočil jsem z postele jako střela a letěl do koupelny.Viděl jsem ležící Amber na zemi v kaluži krve.Plakala.Hodně plakala.Doslova řvala.Vana byla po okraj napuštěná až skoro přetýkala.
,,Amber!" sklonil jsem se k ní a viděl jak má na zápěstích několik řezů.
,,Sakra proč?!" vykřikl jsem a vzal jí pod pažím.Posadil jsem jí na pračku a vodou z umyvadla jí smyl rány.
,,Mluví ke mě!" řekla.
,,Kdo?" nechápal jsem..,,Ashton" sklopila hlavu.To si teď ze mě střílí?
,,Um..Am,nemůže k tobě mluvit.." zamračil jsem se.
,,Já to taky nechápu Luku! Když jsem ráno vstala,šla jsem nahoru a bylo otevřeno v jeho pokoji..Slyšela jsem od tamtud jeho hlas který říkal něco jako 'jestli chceš být se mnou,udělej to'.." brečela.Obvázal jsem jí zápěstí a vzal jí do náruče.Byla opravdu hubená.Položil jsem jí do postele a přikryl jí.Z koupelny jsem vyhodil všechny její žiletky a šel do kuchyně.Udělal jsem nám čínu a zavolal Am k obědu.Am přišla jako vyměněná.Asi tím že spala.Měla dobrou náladu a usmívala se.
Snědlu jsme jídlo a talíře dali do myčky.,,Co budeme dnes dělat?" zeptal jsem se jí.
,,Nevim" řekla a dàl sledovala její oblíbený seriál Pretty Little Liars.
Povzdychl jsem si a dal hlavu na její rameno.
,,Můžem zavolat Mikovi,Calovi,Nat a Lyss.." řekla.,,To je dobrý nápad.Můžeme zajít do kina!" navrhl jsem.Přikývla a vzala si telefon ze stolku.
Nejdříve zavolala Lyss,Nat,Mikovi a nakonec Calovi.Dali jsme si sraz v obchoďáku..S Amber jsme se vysprchovali a šli se obléct.Já si vzal červenočernou kostičkovanou košily,černý džíny a Am si vzala modrý džíny a šedý triko NIRVANA.Nějak se upravila a ve 3 jsme se obuli a vyjeli do obchoďáku.
Po cestě nikdo nemluvil.Neměli jsme si co říct..Když jsem zastavil,chytli jsme se za ruce a šli dovnitř.Holky se objali a my si jen řekli 'ahoj'..
Šli jsme na film Rychle a Zběsile 7.Bi to super.Smáli jsme se a pár lidí nás okřikovalo ať se ztišíme.My se rozesmáli ještě více.Po filmu jsme šli do KFC kde jsme si s Am napůl dali obří kýbl s hranolkami s kečupem a pití.Všichni jsme byli nacpaný až do prasknutí.
Ještě jsme chodili po obchodech a holky si koupily milion oblečení.Vypadaly jako vánoční stromky.Zasmál jsem se nad jejich výrazem když zjistily kolik utratily.Nakonec jsme šli ještě do 5D na nějaký horor.Bylo to fakt super.
Když bylo 10 tak jsme se rozloučili a každý šli domů.
,,Dnešek byl úžasnej" vydechla Am.
,,Ne,to ty jsi úžasná" přilepil jsem se jí na rty.Spolupracovala a já jí vynesl do pokoje.Svlíkl jsem si tričko a nepřestával jí líbat.Položil jsem nás na postel a svlékl jí tílko.Vjela mi jazykem do pusy a tak začal souboj jazyků.
Dal jsem ruce na její záda a rozepl jí podprsenku.Přilepil jsem se na její bradavky nadčímž zavzdychala.Různě jsem její prsa sál a kousal.Svlékla mi kalhoty a já jí dodělal cucflek na krku.Odhodil jsem její kraťasy i s kalhotkama někam do místnosti a sundal si boxerky.Pomalu jsem do ní vnikl.Zavzdychala mi do ucha a její nehty mi rvala do ramen.
Začal jsem se v ní pohybovat.
,,Luku!" zavzdychala.Sousedi na nás musejí zavolat každou chvíli poldy.
,,Amber!" přisál jsem se jí na krk abych utlumil vzdychy a udělal jí tam další cucflek.,,Miluju tě" jakmile to dořekla jsem se udělal a ona taky.Lehl jsem si vedle ní a spokojeně oddychoval.
,,Já tebe víc,Am" políbil jsem jí na čelo.Společně jsme pak usli.
Běžel jsem v dešti.Nohy mě bolely ale nepřestal jsem.Byl jsem promočený a zmrzlí.Zakopl jsem a spadl.z kolene mi tekla krev,kterou jsem neřešil a znovu se rozeběhl.Konečně jsem doběhl před vysokou černou bránu.Když jsem jí otevíral,vrzala.Doběhl jsem k hrobu a klekl si na zem.Rozbrečel jsem se a všiml si nápisu na hrobě.Amber Irwin.Černá růže vysychala.Její fotka byla od vody promočená.Pamatuji si twn den do posledního slova.Když jsem jel pro malého k babičce.Am mi zavolala že miluje mě i jejího syna ale nedává to.Když jsem přijel domů,Am ležela mrtvá na zemi.Podřezala se.. Najednou jsem se propadl do díry a okolo byla tma..
Ahojdá✌
Poslední díl..Příští část bude Epilog,ok?(:
Snad se líbí..:')
Lavuju vás ❤
Vote,koment a páčko ✌❤
~Sann
YOU ARE READING
My Stupid Brother!»5sos
Fanfiction; omlouvám se za chyby, psala jsem to dávno a nechce se mi opravovat celý příběh; Nejdříve se učíme chodit a mluvit.. Později se učíme sedět a být zticha.