5 - אפרופיר

2.4K 132 113
                                    

אז הזוג הבא הוא מעיין ואופיר (ראיתם איזה שם אדיר מצאתי להם?!)

הציטוט היה מהשיחה שלהם בנשף הסיום בי"א, לפני שז'אן הגיע.


לפני תחילת הפרק, כמה דברים קטנים:

תודה רבהההההה לכולכם על שיתוף הפעולה האדיר עם המשחק שהמצאתי XD לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יענו על השאלות, והתשובות שלכם היו מעניינות ומגניבות (בעיקר עם החריף VS חסה פור לייף)


עוד דבר - רק להבהיר על מערכת היחסים של שודו - הם לא ביחד, כי אם הם היו ביחד זה היה כתוב באפילוג של 'הביתה' (הם לא ביחד באפילוג, והאפילוג הוא בתקופת הצבא). הם הודו ברגשות שלהם אבל הם לא ביחד כי ממילא הם יפרדו עם הצבא.


ואף אחד לא צרח על עידו על זה שהוא יצא עם דנה!


ושאלה קטנטונת... את מי אתן הייתן מעדיפות - גיא או עידו?



אפרופיר - אחרי תיכון, לפני צבא:


הימים בברזיל עברו מהר מידיי.

מעיין נהנתה מכל רגע בשבוע הראשון שלה שם; בשבוע השני היא כבר התחילה להתגעגע הביתה, ופתאום היא שמה לב לכל ההומלסים שהסתובבו מסביב למלון שלה, כאילו הם מעודדים אותה לחזור לישראל. אבל מעיין עדיין לא ויתרה על ברזיל; היא התכוונה למצות את הטיול שלה במדינה הזאת כמו שצריך. היא כבר ראתה את המפלים, רקדה ריקודים עממיים, טיילה ביערות הגשם, עשתה שופינג מטורף והתחברה עם כמה ישראלים, אבל היא עדיין לא הייתה במסיבת טבע ברזילאית. היה לה רק עוד שבוע אחד כאן, והיא לא התכוונה ללכת לפני שתעבור את החוויה הזאת.

"אז, מה התכניות שלך להיום?" שאלה שחר, שפניה ריצדו על מסך המחשב בשיחת הסקייפ בינה לבין מעיין. כל אחת מהן ישבה על המיטה שלה מול המחשב וקיפלה כביסה. הן עשו את אותה פעולה בקצוות שונים של העולם.

"היום אני הולכת לחגוג," מעיין חייכה אל חברתה וקרצה לה. "אז מה העניינים בארץ?"

"לא הרבה חדש..." מלמלה שחר, מהורהרת. "אמרתי לך, עידו התגייס כבר, אי אפשר להשיג אותו בטלפון, הוא בטירונות באמצע שומקום... וגיא והילה עושים סוף שבוע באילת..."

"אמיר ועינב כבר חזרו?" שאלה מעיין בעניין.

"אני חושבת שלא," שחר נשכה את שפתיה, "הם לוקחים את זה לאט, את יודעת, כי ממילא הם יתרחקו שוב בעוד פחות מחודש, כשאמיר יתגייס..."

עצב פתאומי תקף את מעיין. "כולם מתגייסים," היא אמרה בעיני כלבלב בוכיות.

"כן... מתחילים להרגיש את הפרידה," שחר נאנחה ושיחקה בשיערה, אוספת אותו לצמה דקיקה.

איתך (המשכון של לרגע והביתה)Where stories live. Discover now