Jednorázovka? (sex)

161 5 0
                                    

< | Mac ze třídy

______________________

4.9.

Mam pro tebe nabídku, ale nesmíš o ní nikomu říct

5.9.

No?

Když to někomu řekneš,
dozvim se to
Zítra po škole budu do čtyř u velkýho stromu za tělocvičnou.

Jestli chceš sex, přijď. Ostatní nech na mě


.     .     .

Seděla jsem na kořeni opřená o kmen, učebnice v klíně a tužka v ruce. Ale stejně jsem více přemýšlela nad tím, jestli Mac přijde. Poslední hodina mu končila později než mně a teď nadcházel jeho čas odchodu domů. Domů, nebo za mnou.

Nerozumějte mi špatně, nepíšu každému klukovi, co se mi líbí, aby se se mnou přišel vyspat. Ve skutečnosti jsem ještě panna, a to nepolíbená. A než si mě země vezme – pokud –, chci to změnit. A chci, aby zrovna tenhle kluk věděl, že se mi líbí, protože nikdo jiný zatím tu možnost neměl a mít už nemusí.

Strašně ráda bych se konečně odhodlala a začala budovat vztah, ukázala své city a jednoduše zažívala středoškolskou lásku, ale nevím, jestli bych to celé stihla. Mám však šanci zažít tu lásku alespoň v posteli – dotýkat se, líbat... nemusí to být dokonalé, stačí, když to bude.

Vítr mi obrátil list knížky a já ho vrátila zpátky. Pokusila jsem se věnovat pozornost učivu, ale nešlo to. Seděla jsem takto velmi dlouho. Hodinu, dvě, dvě a půl.

Podívala jsem se na mobil a rozhlédla se kolem. Pohled se mi zastavil na středně vysokém brunetovi s malou náušnicí v uchu. Stál na rohu budovy a koukal na mě. Palce měl zastrčené v kapsách a mlčel, ač už jsem o něm věděla. Srdce se mi rozbušilo a mně ta chvilka, kdy jsme na sebe jen tiše koukali, připadala velmi dlouhá.

„Ahoj," pozdravila jsem a začala si skládat roztahané učení do tašky.

„Ahoj," odpověděl hlasem, v němž bylo slyšet zneklidnění.

„Myslíš to vážně," podotkl nespokojeně, ale možná se i tak trochu ptal. Podívala jsem se na něj a zakývala hlavou, ač jsem cítila slabé ponížení. Zavřela jsem tašku a přistoupila k němu. Společně jsme se rozešli ke mně domů, kde teď nikdo nebyl. On neměl ponětí, kam míříme, takže se orientoval podle mě.

Šli jsme celou cestu v naprostém tichu. Naštěstí bydlím jen tři zastávky od školy. Výtah nefungoval a museli jsme proto šlapat čtyři schodiště, ale Mac si nestěžoval. Odemkla jsem byt a pustila ho dál.

Nabídla jsem mu pití i jídlo. Když nic nechtěl, dovedla jsem ho do svého pokoje. Jediné, co jsem říkala, byly instrukce jako „bundu můžeš nechat tady," a „klidně si sedni na postel". Učinil vše, co jsem mu poradila.

V pokoji se ozývalo jenom akvárium pro rybky. On seděl na posteli a koukal na mé živorodky, mé místo bylo na židli u stolu. On se po minutce obrátil ke mně.

„Nevím, jestli s tebou chci mít sex," uvedl věci na pravou míru, „myslel jsem, že to má bejt vtip." Zavrtěla jsem hlavou.

„Komu všemu jsi tohle napsala?" zeptal se na rovinu a já odvětila, že jen jemu. „Proč?"

„Protože se mi líbíš," přiznala jsem a snažila se vypadat normálně a vzbuzovat jistotu. On to přešel bez reakce a podíval se znovu na bublinky za sklem akvária.

OneshotyWhere stories live. Discover now