Slovo autorky: upozorňuji, že tento příběh obsahuje z veliké části sexuální scénky včetně doslovného porna (a to musíte brát hodně s nadsázkou, netuším, jak tenhle byznys funguje). Zároveň ale není zamýšlený jako materiál pro naplnění sexuálních choutek... Nic nezakazuju, ale chci, aby to bylo jasné. Jen jsem zkusila zase něco trochu jiného, neznamená to, že jsem nadržená, ani že vy byste měli být, pokud si to chcete přečíst. Děkuju za pochopení.
.
Místností se ozvalo odpočítávání a po něm jsem vešel do záběru hlavní kamery. Přede mnou ležel nahý člověk s připoutanými pažemi u hlavy, zavázanýma očima a přelepenou pusou. Už v ten moment jsem si všiml, že se mu intimní partie prokrvují, přestože většině hostům v mých videích jsem musel dopomáhat. Nedaleko leželo pár značkových vibrátorů a dva lubrikanty, což nebylo nic nového, šlo o sponzory. Po měkké zemi jsem se přesunul nad něj a sedl si mu na klín. Rukama jsem ho nejdřív pohladil po tváři a poté po hrudi. Cítil jsem jeho rychle narůstající vzrušení. Byl to pro mě nezvyk jednak z profesního hlediska a jednak i z osobního. Přisuzoval jsem to adrenalinu z toho, že je před kamerou a dělá něco „zakázaného".
„Sexy," ozvalo se mi ve sluchátku na odvrácené straně hlavy. Eric měl vždycky tendenci mé herecké výkony nezaujatě komentovat, ačkoliv jeho prací bylo mě pouze instruovat k činnostem tak, aby souzněly se záběry ze tří kamer a s tím, co chtějí diváci. Přišlo mi naprosto normální ho slyšet, zatímco z někoho pod sebou vyšukávám peníze na živobytí. Když se zrovna nacházím v submisivní pozici, rád mu do těch jeho keců nahlas vzdychám. Vždycky ho to umlčí, protože ví, že ho můžu jen těžko vnímat.
Zhoupl jsem se v bocích a sehnul se k bradavkám, které jsem začal líbat. Jeho erekce ještě vzrostla a už nyní se z něj vydralo oddané vzdychnutí. Zarazilo mě to, ale pokračoval jsem. Svlékl jsem si triko a chvíli dále mladšího častoval polibky na těle. Zbavil jsem se kraťasů a prodloužil ještě předehru, co to dalo. Už jsem se chystal znovu dosednout na tvrdý penis pod sebou, když jsem zaslechl cosi v uchu.
„Udělej ho vibrátorem," prohodil Eric, čímž mě lehce zmátl. Zaimprovizoval jsem a pusinkoval holou kůži od krku až úplně dolů. Získal jsem tím čas si to srovnat v hlavě...
. . .
„V pohodě?" zeptal jsem se ho, když kolem nás nastalo šero zákulisí. Minul nás můj kamarád, který se po cestě ještě rychle upravil a nandal si mokré triko. Rád při představeních pracoval s vodou, protože to všechny ohromně bavilo a on dostal velké peníze do trenek. Mladší blonďáček s červenými tvářemi nejistě kývl a rychle uhnul pohledem. Byl celý rozvrabčený a vlasy měl ode mě rozcuchané.
„Chceš si u nás dát sprchu?" nabídl jsem mu. Vždycky jsem chlapům, které jsem vytáhl na pódium, dal možnost se zase poupravit, než vyjdou ven. Byl jsem z naší party jediný, kdo byl ochotný tahat chlapy, proto jsem je zval k sobě – asi by se jim nelíbilo používat sprchu dole za barem, kam několik hodnějších kolegů posílalo své slečny – nebo těm slečnám by se to nemuselo líbit. Tenhle podnik byl výhra, pracoval jsem jen o pár pater níže, než jsem levně bydlel.
„Přinesu ti ještě čistej ručník," popostrčil jsem ho do koupelny a na chvíli odešel do obýváku. Když jsem se vrátil, zákazník se již sprchoval.
„Ty kráso," pozastavil jsem se nad tím zjevem. Průhledná sprcha stála za to. On se na mě ohlédl a zakryl si rozkrok, avšak nic neřekl. Pověsil jsem mu ručník na háček, ještě jednou si ho sjel pohledem a zavřel za sebou dveře. Sám jsem si v kuchyni opláchl pouze obličej a podpaží. Čekalo mě ještě závěrečné tancování se všemi pěti kolegy.
YOU ARE READING
Oneshoty
General FictionRozhodla jsem se psát jen nějaké kratší příběhy, co mě napadnou jen tak. Prostě oneshoty z různých okruhů. Koukněte nejdřív na názvy a čtěte, co vás zaujme. V první kapitole najdete návod, jak se v mých příbězích lépe ztratit (o to tu jde, ne?). PS...