Bab 20

3.6K 87 0
                                    

HADYA menjengulkan kepalanya. Mengintai sekiranya Darian ada atau tidak. Malangnya, lelaki itu sedang duduk di birai katil, merehatkan dirinya.

Sudahlah lelaki itu hanya bersantai dengan kemeja putih yang terbuka semua butangnya.

Terserlah abdomen yang penuh dengan lekuk yang menjadi idaman para wanita. Bahkan dia juga, turut merasa sedikit tertarik untuk melihatnya lagi.

"Sini sayang, masa kau sepatutnya dah habis" ujar Darian. Hadya mencemik. Cepat betul lelaki itu menyedari akan dirinya.

Dengan wajah yang penuh rasa malu Hadya melangkah keluar dari bilik air menuju ke arah Darian. Terasa seperti memakai plastik sahaja! Hawa dingin terus menyucuk kulitnya. Dia tidak tahu mengapa ada orang yang mencipta baju yang seseksa sebegini!

"Crap" komen Darian. Tidak sangka wanita yang sering mencabar dirinya sekarang berdiri di hadapannya, berpakaian seperti ini.

Ha! Apa patut dia buat? Dia boleh jadi gila kalau macam ni

"Asal? Buruk ke?" soal Hadya gusar.

"No.." Darian menggeleng perlahan. Wanita itu sangat cantik. Sangat cantik dan apa yang Darian lihat sekarang ialah wanita itu, sangat menggoda.

"It's beautiful"

"Maksud awak baju ni lagi ke?" soal Hadya dengan wajah yang mulai bosan. Pasti Darian akan memuji dress seksi ini lagi dari dirinya.

"No. It's you" terus Darian menarik tangan Hadya sehingga wanita itu berada di pangkuannya.

Terus Darian menyembamkan wajahnya ke bahu Hadya. Menghayati haruman si isteri. Wangi. Sangat wangi sehingga dia boleh hilang akal warasnya.

"Haaa.."

Hadya kaku. Tidak tahu apa yang perlu dia lakukan. Adakah Darian dan dia akan melakukannya? Malam pertama mereka?

Bibirnya diketap perlahan. Tidak mungkin mereka akan melakukannya lagi. Tetapi Darian itu lelaki. Sudah tentu lelaki itu tidak akan sesekali melepaskan dia yang sudah bergelar isteri bukan?

Biarpun perkahwinan ini hanya atas dasar dendam dan bukan cinta.

"Argh" Hadya mengerang kecil. Terasa seperti lehernya digigit dan dihisap kuat.

"D-Darian..! Apa yang awak buat..?!" Hadya cuba untuk melepaskan diri tetapi Darian lebih pantas menolak tubuhnya jatuh ke atas katil.

"Dar-"

Belum sempat dia ingin bertanya, lelaki itu lebih cepat bertindak mencium dirinya. Ciuman yang ghairah, seolah olah tidak ingin melepaskan dirinya. Hadya bertindak memukul bahu Darian untuk melepaskan dirinya tetapi lebih dalam lelaki itu menciumnya.

"Da-umphh..!"

Darian terus menghisap dan mengigit bibirnya seolah olah ianya seakan akan lolipop. Argh, adakah lelaki itu sudah hilang akal?! Dia hampir nak semput..!

"Dari-" bahu lelaki itu dipukul berkali kali.

Darian langsung tidak menghiraukan rontaan Hadya. Dia sudah tidak dapat menahan rasa yang semakin membuak buak dalam dirinya. Dia ingin memiliki Hadya sekarang.

Tangan Darian mula merayap ke dalam dress dan menyentuh permukaan kulit Hadya. Semakin meronta ronta Hadya dengan sentuhan lelaki itu. Dia tak bersedia!

"Haaa Hadya..." Darian melepaskan bibirnya. Tercungap cungap lelaki itu mengatur nafas. Biasan mata itu mula kelihatan seperti tidak mampu berfikir waras.

Hadya juga sama. Tidak sangka serangan Darian mampu melongaikan seluruh tubuhnya. Rasa panas mula menjalar dalam diri. Mulutnya yang terasa bengkak ditekup dengan belakang tapak tangannya.

TENGKU DARIAN IZKAEL [C]Where stories live. Discover now