"Lan siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz benden?"
Seungmin'in bağırışları bir işe yaramıyordu. Ama yinede pes etmiyordu.
"Bakın benden ne istiyorsunuz bilmiyorum ama eğer istediğiniz para ise yanlış kişiyi kaçırdınız dostum. Ben ölümüne fakirim."
"Seungmin... Seungmin... Seungmin... Hiç değişmemişsin..."
"Lan sen kimsin? Beni nereden tanıyorsun? Zaten seni göremiyorum gözümüde bağlamışsın."
"Beni tanımadın sanırım."
"Lan dellendirme beni sen kimsin?"
Adam Seungmin'in gözünü çözdü. Seungmin karşısında gördüğü yüz ile şok oldu.
"Ben Chan, Bangchan. Şimdi tanıdın mı?"
"Sen ne..."
"Eskiler Min... Eskiler hiç unutulmuyor değil mi?"
"Niye beni kaçırdın lan?"
"Hatırlıyor musun?"
"Neyi?"
"Senin peşinden koştuğum o zamanları ve benimle dalga geçmeni. Ben hiç unutmuyorum Min ama yine de sana kızmıyorum çünkü hem seni hala eskisi kadar hatta eskisinden daha çok seviyorum hem de karşında eski ezik Chan yok."
"Bak dostum ben ve sen olmayız anlamıyor musun yaa?.."
"Bence yanılıyorsun biz seninle en çok olması gereken kişileriz."
"Ne diyorsun yaaa?"
"Seungmin 4 Yıl Önce bu zamanları hatırlıyor musun?"
"Ne olmuş bu zamanlara?"
"Beni o çocuğun elinden kurtardığın o zaman..."
4 Yıl Önce:
Seungmin'in Anlatımıyla:
Ben, Felix ve Jeongin yemekhaneye geçmiş yemek yiyorduk. Ta ki insanların bir yöne doğru koşuşturduğunu görene kadar. Merak etmiş ve bizde o tarafa doğru gitmiştik.
Karşımda gördüğüm şeyle sinirlerim oynamıştı. Bir grup bir çocuğu sıkıştırmış onu aşağılıyordu.
Peki bu çocuk neden bu olanlara izin veriyordu..?"Artık beni rahat bırakın sizden bıktım..."
Grubun başı olduğunu düşündüğüm çocuk bir anda öne adım atmıştı ve karşısındaki çocuğun yüzüne bir tokat atmıştı. Çocuk tokatın etkisiyle yere düşmüştü. Artık sabrımın sonlarına geliyorum.
"Chan... Chan... Chan... Ne kadar ezik olduğunun farkında mısın? Ne kadar gereksiz olduğunun... Sen böylesi bir muameleye maruz kalmaya layık bir insansın işte."
Chan çok tanıdık bir isim...
Söylediği bu söz benim bile bu denli canımı yaktıysa o Chan denen çocuğun canını ne kadar yakmıştır kim bilir...
"YETER!!!"
Bir anda bağırmıştım. Artık dayanamıyordum, bu haksızlığa gelemiyordum.
"Çocuğu rahat bırak."
"Seni küçük pislik sen kim oluyorsunda benim işime karışıyorsun?"
Tam elini kaldırmış bana tokat atacakken bir el onun kolunu tutmuştu.
Bu kişi Chan denen çocuktu."O çocuğu rahat bırak. Senin hesabın benimle."
Diğer oğlan yüksek bir kahkaha atmıştı.
"Görüyor musun Chan seni koruyan bir baban yok ama tanımadığın bir kişi seni koruyor. Ne kadar komik değil mi ama?.."
"Sen çok oluyorsun ama..."
"Ne yapacaksın? Hem sana ne ki ben ve onun arasında olan şeyden."
"Tabi doğru siz ve sizin gibi insanlar anca zorbalıktan anlarlar zaten. Çünkü zorbalık sizi havalı gösterir. Aynen aynen havalı ama nerenin havasıyla bilmiyorum. Bu arada havalı değilsiniz sadece eziksiniz... Çünkü kendi ezikliğinizi gizlemek için diğer insanlarda kusur arıyorsunuz."
Oha bu sözü ben mi kurdum çok şaşkınım şu an.
"Ne oldu sustun. Gerçi konuşsanda bu ezik olduğun anlamını değiştirmiyor da."
"Sen..."
"Ne oldu paşam bir havan indi sanki. Ha doğru sen beni ezikleyemedin ya ondan."
Sinsi sırıtış ve göğüs kabartış ⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾
Çocuk bir sinirle yanımdan ayrılmıştı. Jeongin Chan denen çocuğa soru sormuştu"Hey sen iyi misin?"
"İyiyim teşekkürler."
Çocuk sonra bana döndü.
"Çok teşekkür ederim."
"Rica ederim."
*. *. *. *. *. *. *. *.
"O zamanı nasıl unutabilirim ki? Senin yüzünden o çocuk benim başıma bela olmuştu."
"Pardon da ben mi dedim beni koru diye?"
"Peki sen neden korumadın? Sen kendini koruyamayacak kadar mı güçsüzdün?"
"Bilmediğin benim bile elimde olmayan şeyler var Min..."
"Bana Min deme."
"Peki o çocuğa ne oldu biliyor musun?"
"Ne yaptın lan?"
Chan kapıya vurup getirin diye bağırdı. Adamlar Seungmin'in önüne birini getirmişti. Bu kişi...
Bu kişi o çocuktu. Seungmin şok olmuştu. Adam kanlar içindeydi ve elini falan bağlamışlardı. O adam kendisine çok fazla kötülük yapmıştı ama Seungmin yinede o adam için üzülmüştü. Çünkü Seungmin iyi kalpli biriydi.
💃🏽💃🏽💃🏽
Heheyt çekilin yoldan kötü bir bölüm olduğunu düşündüğüm daha Chan'ın nasıl kaçırdığını bile bilmediğimiz bir bölümle geldimmmmm
Ama ben demiştim ki fic genellikle eskilere dönecek
Yani bu da demek oluyor ki kaçırma bölümü ilerde falan
Kötü mü bilmiyorum ama okuyan ve yorum yapan varsa güzeldir herhalde... Oy verilmeye gerek yok ben sadece atmak için atıyorum falab 😋
YOU ARE READING
Eski Aşıklar ~Chanmin~
FanfictionChan Seungmin'i kaçırır ama Chan'ın bilmediği şeyler vardır. "Seungmin Chan'ı asla ölümle burun buruna getirmek istemezdi çünkü ona çok aşıktı. Ama Seungmin o kadar büyük bir ikilemdeydi ki ne yapması gerektiğini bilmiyordu..." "İyi geceler sevgili...