Seungmin uyanmıştı. Ama bir gariplik vardı... Elleri çözülmüştü. Çok şaşırmıştı. Ama bu yerden gideceği içinde mutlu olmuştu.
Kapıya doğru koştu kapıyı zorlamasına bile gerek kalmadan kapı açılmıştı. Seungmin nasıl olduğunu anlamamıştı bile...
Etrafına baktı ve kimse olmadığını anlayınca oradan koşarak uzaklaştı.
Chan'in Anlatımıyla:
"Sonunda onu serbest bıraktın ha?"
"Zorunda kaldım..."
"Neden?"
"Beni hiç sevmediğini ve sevmeyeceğini anladım... Ve istemediği halde onu zorla burada tutazmadım. Zaten birkaç zaman sonra bırakacaktım onu..."
"Ama onun seni sevmediğini anladığın zaman onu bıraktın..."
"Evet o... O Hyunjin ile geçirdiği zaman bile ondan ayrılmak istememiştim... Onu gerçekten çok seviyorum ve onun zarar görmesini istemiyorum..."
"Hyunjin'le yattığını öğrendiğin zaman Hyunjin'e hiçbir tepki vermedin?"
"Ama onu kullandığını öğrendiğim zaman onu hastanelik ettim..."
Evet. Hyunjin'in Seungmin'i aldattığını öğrendiğim gün onu mahvetmiştim... Çünkü Min'in üzülmesine dayanamamıştım.
Hyunjin üvey kardeşim olabilir ama kimseye böyle bir şey yapmaya hakkı yoktu. Hele ki Min'e asla...
"Bana neden ikide birde bu soruları soruyorsun?"
"Hiçç bazı şeylerin farkına varmanı istedim sadece..."
Seungmin'in Anlatımıyla:
Eve gelmiştim ama bir gariplik vardı. Evin kapısı açıktı. Korkuyla içeri koştum. Evin her odasına baktım ama kardeşlerimi bulamadım...
Sonra kanepeye oturduğumda sehpanın üstünde bir zarf gördüm. Diğerlerine gelmiştir diye açmak istemedim ama üzerinde Kim Seungmin yazısını gördüğüm an zarfı açtım... Mektupta:
"Arkadaşlarını kurtarmak istiyorsan verilen adrese gel." Diyordu...
Hiç tereddüt bile etmeden evden çıktım ve verilen adrese gittim.
Adrese geldiğimde etrafta kimse yoktu. Ama karşıda bir tane ekran vardı. Yerde ise bir kumanda... Kumandanın üzerinde kırmızı düğmeye bas yazıyordu.
Düğmeye bastığım an karşımda kardeşlerimi gördüm... Elleri ve gözleri bağlı ağızlarında bant vardı..."Lan siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz kardeşlerimden?"
Bir anda ağzımda bir şey hissettim. Sonrası ise karanlık...
Gözlerimi açtığımda yine bir sandalyeye bağlanmış bir şekilde uyanmıştım.
"Siz kimsiniz lan? Chan eğer sensen hiç komik değil!"
Bir anda karşımda bir adam belirdi. Kim olduğunu anlamadım.
"Beni tanıdın mı?"
Bu da kimdi böyle???
"Yoksa beni tanımadın mı? Hadi ama şu olmayan beynini çalıştır. Dur sana kim olduğumu hatırlatayım. Eskilerini nasıl unutursun Seungmin."
"N-ne?"
"Evet Seungmin çok değişmişim demi bende farkındayım."
"Beni neden kaçırdın?"
"Yoong-Sook buraya gel!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Aşıklar ~Chanmin~
FanfictionChan Seungmin'i kaçırır ama Chan'ın bilmediği şeyler vardır. "Seungmin Chan'ı asla ölümle burun buruna getirmek istemezdi çünkü ona çok aşıktı. Ama Seungmin o kadar büyük bir ikilemdeydi ki ne yapması gerektiğini bilmiyordu..." "İyi geceler sevgili...