Seungmin'in Anlatımıyla:
Chan anlık bir sinirle içeri girmiş ve Hyunjin'i yanına çağırmıştı.
"Merak etme işle alakalı bir şey olmuştur."
Jisung bunu diyince biraz olsun rahatlamıştım ama yine de neden korkuyordum...
Chan'in Anlatımıyla:
"Nasıl geri döndü? Biz onu öldürmedik mi?"
"Bilmiyorum Hyunjin ama şunu biliyorum büyük bir şey bizi bekliyor."
"Şimdi ne yapıcaz hyung?"
"Düşünmem lazım..."
Felix'in Anlatımıyla:
Uzun zamandır buradayız... Seungmin'den haber alamıyoruz ve bu bizi daha çok korkutuyor.
Bir gün Seungmin bize bir arkadaşında kalacağına dair mesaj attı. Bizde bir şey demedik. Ama sabah kendimizi başka bir yerde bulduk. Ve bu bizi çok korkuttu.
"Acaba Seungmin ne yapıyordur."
"Bilmiyorum Jeongin ama umarım iyidir."
"Bizim için endişelenmiş midir?"
"Büyük ihtimalle."
"Korkuyorum Yongbok."
"Korkma gel sarılayım sana."
Jeongin tam bir bebek gibiydi böyle şeylere pek alışık değildi ve bu onu daha çok korkutuyordu.
Seungmin'in Anlatımıyla:
"Changbin biz neden buraya geldik?"
"Biz her daim buraya gelir sporumuzu yaparız. Sen yeni olduğun için pek alışık değilsin ama olsun."
"Anladım. Ama ben yapmasam."
"Ne kadar uyuşuk birisin sen öyle yaa."
Hepimiz bir spor salonuna gelmiştik. Ben spor yapmayı pek sevmezdim. Ama Changbin'in zoruyla buraya gelmiştim.
"Zorlama Changbin yapmak istemiyorsa kenara geçip izlesin. O pek sevmez spor yapmayı."
Chan'a döndüğümde giydiği sıfır kollu tişört sayesinde kasları görünüyordu ve bu ondan etkilenmemi sağlıyordu.
"Bak yine benim adıma konuştun. Kaçırdığın günden beridir bu huyuna sinir oluyorum."
"Tamam Min, özür dilerim Min."
"Chan'i böyle süt dökmüş kedi gibi görmekte nasipmiş demek."
Minho'nun söylediği ile herkes kahkaha atmıştı.
Herkes spora başlamıştı. Benim gibi uyuşukta bir yere geçip onları izliyordu.
O görev gününden beri Chan'dan etkileniyordum. Bunu inkar etsem bile başaramıyordum.
"Hey beni neden izliyorsun?"
"Ha..."
"Beni izliyorsun."
"Ben seni izlemiyorum."
Hayır ya düşünürken gözüm dalmış. Al işte yanıma geliyor.
"Min sen hayırdır."
"Ne?"
"Ne bilim ikide birde beni kesiyor gibisinde."
"Ne alaka ya sadece bir şey düşünüyordum gözüm dalmış."
"Hımmm peki."
Arkasını dönüp giderken bir şey fark ettim. Omzunda bir doğum lekesi vardı. Aklıma bir anda İnnie geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Aşıklar ~Chanmin~
FanfictionChan Seungmin'i kaçırır ama Chan'ın bilmediği şeyler vardır. "Seungmin Chan'ı asla ölümle burun buruna getirmek istemezdi çünkü ona çok aşıktı. Ama Seungmin o kadar büyük bir ikilemdeydi ki ne yapması gerektiğini bilmiyordu..." "İyi geceler sevgili...