17 Част

2.7K 64 5
                                    

Гледна точка на Ник

Хванах я и се изправих от стола. Излезнах от офиса и се запътих към стаята ми. Не можех да я оставя да спи в нейната. Не и сама.

Отворих вратата и я оставих на леглото. Тя се огледа неразбираемо.

- Тази вечер ще спиш тук.

Казах ѝ и отидох до гардероба. Извадих ѝ една от моите тениски. Това, че не носех не значеше, че нямам.

Оставих я до нея.

- Там е банята.

Казах и ѝ посочих вратата. Завъртях се и излезнах.

Отидох до офиса си. Все още бях бесен. Кой по дяволите е толкова смел, че да влезне в къщата ми.

Влезнах и седнах зад бюрото си. Грабнах си телефона и набрах един от пазачите от персонала. Всички трябва да се върнат.

Набрах го. Не ми пукаше че е почти полунощ, той трябва да вдигне.

- Ало здравейте господин Лин, всичко наред ли е?

- Утре всички да се връщат на работа.

- Добре господине.

- Искам утре от сутринта всички да са по местата си. Имаш ключове. Не искам да се влиза в офиса ми и в стаята ми. Искам да огледате цялата друга част на къщата.

- Добре господин Лин, ще направим всичко утре рано сутринта.

- Добре.

Казах и затворих.

Очите ми се замъглиха. Оставих си телефона и разтрих слепоочията си.

Трябва да съм спокоен. Ще ги намеря и ще ги довърша, но сега трябва да съм спокоен. Само, за да не изплаша Амбър.

Отворих един от шкафовете на бюрото и извадих една пура. Какво по успокояващо от това да се напуша?

Сложих пурата в устата си и намерих запалка. Нагрях края на пурата и от устата ми излезе димът.

Огледах и другите пури и се засмях. Тези са с трева.

Продължих да я пуша и отидох до един от шкафовете. Отворих го и си взех една бутилка уиски. Взех и една чаша и си сипах. Оставих го някъде и излезнах с чашата.

Отново димът излезе от устата ми, докато аз ходех към стаята си. Отворих вратата и видях Амбър да спи. Беше облечена с тениската ми. Стигаше до средата на бедрата ѝ.

Отидох и си дръпнах креслото. Взех си и пепелника от масичката и седнах срещу нея.

Беше толкова секси. И е моя. Възбуждам се само от мисълта че имам тази невинност. И мога само аз да я опетнявам.

Има някакъв пламък в нея, който ме привлича.

Шибан гадняр съм. Само че тя ме накара. Опитах да бъда мил, тя ме наричаше гаден, сега сигурно съм чудовище.

Димът излезе отново от устата ми и се засмях. Кого заблуждавам. Аз съм си чудовище. Не знам и защо опитвах да бъда мил, като дори и не мога.

Изпих уискито на екс. Вкусът прогори гърлото ми.

Та аз съм си чудовище. Колко съм филмиран.

Засмях се отново. Несъзнателно съм си изпушил и пурата. Оставих я в пепелника.

Оставих ги с чашата на масата. Върнах креслото и седнах на него.

Ще спя на него. Ако легна при нея или ще я изчукам, или ще я прегръщам. Всичко отпада.

I Hate HimWhere stories live. Discover now