chapter 45

375 26 1
                                    

Luhan P.O.V

Di rumah

Luhan : apa yang kau buat dengan dia tadi haa ?

Mirae hanya diam . tidak pernah dia melihat luhan marah marah seperti ini

Luhan : aku tanya ni jawablah . asal ? Dah bisu ke ? Lepas kena cium dengan lelaki lain . huh , dasar perempuan jalang

Air mata yang cuba ditahannya akhirnya menitis juga . akhirnya mirae bersuara

Mirae : saya isteri awak luhan . awak cakap saya perempuan jalang ? Kalau saya perempuan jalang kenapa awak kahwin dengan saya ? Saya dah lama sabar dengan awak luhan . awak dah berubah luhan . awak dah tak macam luhan yang saya kenal dulu . saya rindu luhan saya , saya rindu oppa saya , saya saya rindu suami saya yang selalu manjakan saya . tapi depan saya ni bukan luhan yang saya kenal . luhan depan saya ni jahat , tak ada perasaan luhan depan saya ni .. Mirae tak dapat nak menghabiskan ayatnya kerana hatinya sakit dan dia menangis teresak esak .

Luhan yang tidak sanggup melihat mirae menangis terus memeluk mirae dengan erat dan mengesat air mata yang mengalir tanpa henti di pipi mirae .

Luhan : chagieya . bogoshiepoyo . ujar luhan . air mata manlynya pun mengalir di pipinya .

Sungguh mirae rindu akan luhannya . dia rindu ingin di peluk dan dibelai seperti kanak kanak .

Mirae : Oppa , mianhae . kata mirae teresak esak

Luhan : shhh . oppa yang sepatutnya minta maaf dengan chagie . oppa buat chagie macam tunggu kayu , oppa layan chagie macam sampah . mianhaeyo . jeongmal mianhaeyo . oppa taknak kehilangan chagie . I love you do mirae . kata luhan lalu mengucup dahi mirae

Mirae : mirae dah lupakan dah semua tu . yang penting sekarang ni kita dah berbaik . chagie pun taknak kehilangan oppa . I love you too luhan . kata mirae lalu mengucup bibir luhan dengan lama . setelah masing masing kekurangan oksigen , luhan terus melepaskan ciumannya .

Luhan : chagieee . making love ?

Mirae yang mendengar ayat luhan automatik pipinya merona merah . mirae pun mengangguk . lalu luhan mendukung mirae ala ala bridal style .

Hal suami isteri tak payahlah  kita sebok .

Keesokkan paginya .

Evy P.O.V

Dia tinggalkan aku macamtu je . boleh pulak dia pergi balik dengan isteri dia . huh . dia dah lupa ke apa yang aku cakap dekat dia haritu .

Flashback on

Luhan : Kau buat apa lagi datang dekat sini . Kau pikir kau sapa ? Tengking luhan

Evy : janganlah marah marah . nanti cepat tua . I cuma nak you balik je . thats all .

Luhan : berapa kalilah aku nak cakap dekat kau . aku dah jadi suami orang . Kau faham ke tak ?

Evy : Hahaha . do mirae . ex kelas you dulukan . adik do kyungsoo . parents dia ada banyak cawangan syarikat kan .

Luhan : mana kau tahu ?

Evy : ni evy lah . setakat benda kecil macamtu , petik jari je . dengar sini luhan , kalau you setuju nak bersama dengan I balik I takkan apa apakan mirae . but , if not . I think you know what will be happen to mirae . I pergi dulu . bye .

End of flashback

Kau tunggu lah luhan .

TBC

Yeayyyy . mirae dah berbaik dengan luhan balik . thanks kepada siapa yang sudi vote story saya ni . yang comments pun saya hargai . setakat ni takde lagi comment-2 negatif . semua comment-2 positif . if korang tak puas hati dengan jalan cerita dia or what korang just comment je . siapa yang nak bagi idea ke apa ke , boleh hantar idea korang dekat private massage . seperti sebelum ni , do vote and comment guys . xoxo ❤❤❤

[H] Kau Milik Aku Seorang ! [ L U H A N ] [ new acc ]Where stories live. Discover now