chapter 46

293 25 1
                                    

2 bulan kemudian

Berita yang sungguh bahagia buat mirae dan luhan . pagi tadi mereka pergi ke hospital untuk check mirae kerana sejak kebelakangan ini mirae selalu muntah muntah . selalu pengsanlah . bila di ajak pergi hospital taknak . katanya sihat je . esoknya pengsan lagi .

Berita yang menggembirakan sangat tu adalah luhan dan mirae akan menjadi ibu dan bapa tak lama lagi . luhan orang yang paling gembira sekali bila dapat tahu yang mirae mengandung . usia kandungan mirae baru mencapai 5 minggu . jadi kandungan dia sangat lemah lagi . doktor menasihati agar luhan tidak memberi mirae membuat kerja kerja berat .

Setelah selesai berjumpa doktor . mirae dan luhan pun pergi ke restoran untuk mengisi perutnya yang berbunyi tu .

Sejak berbaik dengan mirae 2 bulan lepas . evy terus tidak menunjukkan mukanya depan luhan lagi . hubungan persahabatan antara sehun dengan luhan ? Jangan risau . dorang dah berbaik dah . jessica pulak dah minta maaf pada luhan dan mirae atas kemalangan yang menimpa mirae dulu . and sekarang dorang dah jadi kawan . kawan bergosiplah , kawan bershoppinglah , kawan tempat untuk melepaskan kemarahanlah and macam macam lagilah .

Hamyung dengan xiumin pun dah berkahwin bulan lepas . sekarang ni hamyung ikut xiumin sambung belajar di dublin , Ireland . so sekarang dah susahlah nak jumpa hamyung . tapi hubungan persahabatan dorang tak terputus macamtu je . boleh di katakan tiap tiap hari dorang ber'skype' . kadang kadang lama kadang sekejap . yelahkan banyak cerita yang nak di ceritakan .

Lupa pula , jessica dengan kevin tengah bercinta sekarang . tunggu masa je dorang tu . Sehun ? Sehun macamtulah . hehehe gurau . sehun pun dah ada gf dah . nak tahu siapa ? Mana boleh bagitahu . rahsia

Luhan P.O.V

Luhan membawa mirae ke restoran western kerana mirae teringin nak makan lamb chop . pembawakan budakkan . ikutkan jelah .

Setelah mengambil order semua mirae dengan luhan pun berborak borak . suddenly , ada seseorang perempuan yang berbaju tidak cukup kain menegur luhan .

?? : "Luhan ?"

Luhan : "Evy ?!"

Mirae yang berada di situ hanya memerhatikan saja wajah luhan dan perempuan yang bernama evy itu silih berganti .

'Siapa perempuan tu ? Girlfriend dia ke ?

TBC

[H] Kau Milik Aku Seorang ! [ L U H A N ] [ new acc ]Where stories live. Discover now