Episode 21: Are you okey?

315 26 21
                                    

"Felix kötü olduğunu duydum iyi misin? Nasıl hissediyorsun? Sarılayım mı?"

Minho Han'a sakin ol dercesine bakarak bakışlarını bana döndürdü.

"Bay Park iyi birisi nasıl böyle oldu anlayamıyorum. Yanından  ayrılmamalıydım üzgünüm"

Derin bir nefes alarak gülümsemeye çalıştım.

"Öncelikle Jisung sarılabilirsin tabii ki de ve iyiyim merak etme." Parmağımla Minho'yu işaret edip kızıyormuş gibi salladım.

"Sana gelirsek Minho, benimle ilgilenmene gerek yok. Hyunjin ile konuşurum özellikle benim yüzümden kendini suçlama"

Jisung ile sıkıca sarıldığımızda Lee Know tekrar konuştu. "Olmaz yanında birinin durması gerekiyor. Öylece birine güvenemezsin. Belki güçlerinin farkında değilsin ama insanlar senin yerinde olabilmek için seni öldürmeye çalışıyor."

"Ah, anlıyorum tabii ama dediğin gibi beni öldürmeye çalışacaklar tıpkı muhafızın yaptığı, odamı bastıklarında ki gibi o nedenle benim yüzümden incinmeni istemiyorum."

Lee daha fazla bir şey söyleyemeden Jisung araya girdi.

"Şey bölüyorum ama ben ikinizinde zarar görmenizi istemiyorum o nasıl olacak? Felix daha yeni kontrol etmeye başladı güçlerini"

"Bu yüzden zarar görecek birisi varsa o kişi benim. Konu burada kapanmıştır."

"Ama-"

"Konu kapandı dedim Prens Lee"

Göz devirerek dudağımı büzdüm. O sırada karnımın guruldamasıyla Jisung telaşla bağırdı.

"Tabii ya yemek! Açsındır sen şimdi sabah kahvaltı yaptın mı? Minho bir şey söyle şuna cevap vermiyo"

"Bir şey"

Jisung kaşlarını çatarak Minho'nun koluna yavaşça vurdu. Ne ara bu kadar yakınlaşmışlardı..

"Evet açım gidip yemek yiyebiliriz"

"Güzel hadi gidelim"

...

Bay Park'ı uzun zamandır tanıyordum birden böyle davranması canımı yakmıştı. Neyi öğrenmeye çalışıyordu?

yatağımda sağa sola dönüp duruyor düşünmekten başka bir şey yapmıyordum. Canım fazlasıyla sıkılmıştı.

Yemek yiyip Jisung'u geçirdikten sonra odama dönmüştüm.

Hyunjin'de gelmemişti zaten

"Off"

Ne oldu canın mı sıkıldı?

Birden çıkmasan diyorum korkuyorum da ve evet çok sıkıcı

Niye?

Yapıcak bir şey yok, Hyunjin'de yok

Hyunjin olsa sıkılmaz mı canın?

Niye bu kadar soru soruyorsun? Ayrıca evet sıkılmaz çünkü konuşacak biri var yani

Soru sormayı seviyorum sadece. Gidip başkalarıyla da konuşabilirsin

Hyunjin kızar sonra en son odamdan tek çıktığımda ölüyordum da ondan

Anladım

Sen bana kim olduğunu söylemiyorsun ama çok soruyorsun

Sen de sor

Cidden mi? Tamam sorayım adın ne?

Adım hariç. Beni tanımamalısın şu anlık

Neden?

Muddy ¥ Water || HyunlixWhere stories live. Discover now