Hétfőn a suliban épp szünet volt, és kajáltam, amikor a tesóm rontott be a terembe. Fura volt, sose jön be hozzám..
-Hallod! Anya megőrült! - mondta kurva hangosan.
-Shh! Geci hangos vagy! Mivan? Menjünk ki! - álltam fel, mert hirtelen mindenki bámulni kezdett minket.
-Megőrült, érted?! Azt akarja, hogy hozzánk költözzön a párja, az a Zoli, meg a 14 vagy 13 éves kislánya! Ember! Nem fogok egy kis kamasz lánnyal együtt élni! Meg azzal a faszival se!
-De most miért? Gondolom megérett a kapcsolatuk arra, hogy összeköltözzenek.. - vontam vállat.
-Ja de én nem akarok kerülgetni egy másik faszit, meg a lányát a saját házunkban! Mióta elköltöztél tényleg nagy az a ház kettőnknek anyával, de attól még nem kell oda plusz két idegen!
-De Zoli nem idegen.. - vakargattam a tarkóm.
-Ja.. hányszor is találkoztunk vele? 3x? Max! Beszélj légyszives ma anyával! Ja és néha gyere haza mert hiányol téged!
-Tesó nekem ma nem jó.. Emmel megyünk mozizni!
-Jó faszom egy nappal nem tudnátok arrébb csúsztatni? Ez most vészhelyzet!
-Jó istenem... akkor majd odamegyünk suli után... Csak ne csinálj felhajtást!
-Jó kösz! - viharzott el.
Őszintén nem tudtam mit kezdjek ezzel a helyzettel. Annyira nem érdekelt.. már nem lakom ott, anya pedig had legyen boldog azzal, akivel csak akar! Jó az kicsit fura lenne, ha a régi szobámba költözne be a kiscsaj, de szerintem a vendégszobát kapja meg..
-Baj van? - kérdezte aggódoan Kitti, amikor visszamentem a terembe.
-Csak családi faszságok! - legyintettem, és elővettem a snüsszöm.
-Mindjárt jön a tanár.
-Nembaj - vontam vállat, és felnyomtam az ínyemhez. Amúgysem látszik ha nem beszélek...
-Na ki tud pár mondatot mondani a teljes gráfokról? Mondjuk Molnár! Úgyis olyan ügyesen alszol a padon! Jó reggelt! - mondta idegesen.
Most tudtam, hogy rögtönöznem kell a snüssz miatt, szóval nem feltűnően hátranyomtam a nyelvem alá, és megszólaltam.
-Akkor teljes, ha véges, egyszerű és bármelyik csúcshoz van összekötő éle! - mondtam unottan. (Olyan otost irtam belole lol:szerk)
-Rendben... akkor úgylátszik figyelsz.. nyissátok ki a tankönyvet a 109 oldalon!
Igazából lófaszt sem figyeltem, csak jó vagyok matekból... Visszaigazgattam a nyelvemmel a snüsszt az ínyemhez, és ledőltem a padra.Szünetben meg kellett keresnem Emet, hogy közöljem vele, hogy végül a mozit ma offolnunk kell, anyámék miatt. De amikor beléptem azt láttam, hogy egy sráccal beszélget, akit nem ismerek..
-Szia baba! Ő ki? - húztam magamhoz a szemöldökömet összeborzolva.
-Szia! Peti! Jófej! - mondta mosolygósan Em.
-Hello! - intett.
-Szia! - köszöntem kicsit se barátságosan.
-Nyugi, vágom, hogy a te barátnőd, meleg vagyok! - mondta röhögve.
-Ohh okés, bocs.. Ákos vagyok! - nyújtottam a kezem, így már más a helyzet...
-Ne aggódj, nem beszélgetek random srácokkal - mondta Em röhögve.. Jó kicsit leégettem magam..
-Azért jöttem baba, mert a mai mozit elkéne halasztanunk..
-Miii de miért? Annyira vártam már! - kérdezte szomorúan.
-Tudom, de anyámékhoz el kell mennünk, Kristóf hisztizik..
-Ohh ő a helyes végzős srác? - érdeklődött Peti.
-Aha.. - néztem rá furán.
-Láttad már az izmait Em? - kérdezte nyáladzva.
-Aha, nagyon remek - legyintett.
-Hosszú, de a lényeg, hogy áll a balhé most anyám és Kristóf között, szóval átkéne ma mennünk, ne haragudj!
-Nem haragszom, nyugi! Persze, menjünk, ez most fontosabb! - ölelt át.
-Köszönöm! Na hagylak is titeket beszélgetni! - adtam neki egy apró csókot.
-Te gyúrsz? - kérdezte hirtelen Peti.
-Ja?! - néztem rá értetlenül.
-Em! Nem is mondtad, hogy ilyen helyes pasid van!
-Najo el a kezekkel! Ő már foglalt! - mondta nevetve Em.
-Hát akkor sziasztok! - mentem ki egy halvány mosollyal.
Akkora idióta tudok lenni...Délután beültünk a kocsiba Emmel, hogy elmenjünk anyámékhoz, és közben eléggé ki is témáztuk ezt a Petis dolgot...
-Peti egész délután rólad beszélt, hogy mennyire helyes vagy! - mondta nevetve Em, miközben a tükörben szájfényezte magát.
-Jesszusom.. ugye mondtad neki, hogy én nem vagyok meleg? A nőkhöz vonzódom!
-Jaa nyilván tudja, de azért poénkodik veled. Várj várj küldök neki egy képet rólad, vezetés közben extra szexi vagy!
-Neee baba most az útra figyelek!
-Jó jó naaa csak egyet!
YOU ARE READING
Az iskola hercegnője [18+] BEFEJEZETT
Teen Fiction[LMBTQ] Ha nem olvasod el "A karácsonyi buli" fejezetet, akkor az első részt sem fogod érteni! Előfordulhat 18+ -os tartalom. Trágárszavak. Nem vagyok profi író, célközönségem a 16-18 közötti tinik. Transznemű karakter, esetenként túlzott szexua...