Jungkook
-Nem unod még? – kapta el a labdám Tae. – Már vagy 10 perce ezt dobálod.
-És kezd idegesítő lenni! – trónfolt rá Jin, aki egészen eddig fel se nézett a telefonból. Valaki bekopogott.
-Igen? – szólt ki Nam. Az ajtó ki nyílt és a szobába Lisáék léptek be. Pontosabban Lisa, Jennie és Jisoo.
-Hát ti? – csillant meg hirtelen Jin szeme és zsebre vágta a telefont.
-Mi hozzád jöttünk csillag! – nevetett fel Lisa és lehuppant Jin mellé. – Hiányoztam?
-Mint kés a kecskének. – dőlt hátra a kanapén, Jisooék pedig leültek 1-1 szabad helyre.
-Rosszkor jöttünk? – karolta át Lisa Jint.
-Hagyd rá, csak duzzog. – vette át a szót Jimin. – Kikosarazták. – nevetett.
-Ez nem igaz! Csak nincs ideje, azért nem hív. – háborgott Jin.
-Ja... már több mint két hete nincs ideje. – piszkálódott Tae. – Fogadd el Jin, nem érdekled őt.
-Ez nem igaz! Értem mindenki érdeklődik és majd hívni fog, igaz Lisa?
-Persze kis csillag! – birizgálta meg Lisa Jin állát.
-Hát szerintem viszont, kosarat kaptál.
-Jisoo, téged senki sem kérdezett. Egyáltalán minek vagy itt?
-Jajj persze, neked csak a kis Lisád kell. – nevetett a lány. – És ki adta azt a kosarat? – kelletlenül elhúztam a szám.
-Mondtam, hogy nem kosaraztak ki! – duzzogott tovább Jin.
-Jó, akkor kitől vársz hívást? Talán valami európai szupermodell?
-Dehogy... – horkantam fel. – Csak egy antifan. – morogtam. Hobi felnevetett.
-Csak azért mert valaki nem csíp téged még nem lesz antifan.
-Najó, mostmár engem is érdekel ki a szerencsétlen áldozat. – nézett Lisa érdeklődve a srácokra. – Ki volt képes kikosarazni, ezt a cukipofát? – mutatott Jinre.
-Mondtam már, hogy nem kosarazott ki! Amúgy mi is a neve?
-Nah! Te is szép vagy, fel akarod szedni és még a nevét se tudod.
-Oh Hana a neve. – morogtam és tovább dobáltam a labdát.
-Tényleg! – csettintett Jin. – Úgy hívták.
-Nem mond semmit a név...
-Lisa biztos tudod, hogy ki az. Ő a szemtanú. – Jennie köhögésben tört ki.
-Hogy ő? – fuldokolt a lány.
-Ja, ne is mond. – morogtam.
-Azta mindenit. Ez most meglepett. Hallod ezt Jennie? Lopják a kis testőrödet. – nevetett Jisoo. Erre a kijelentésére mindannyian felkaptuk a fejünket.
-Hogy érted, hogy a testőrödet? – szólalt meg meglepetten az eddig hallgatag Nam.
-Nemtudtátok? Egy rövid ideig Jennie testőre volt. Mikor is? 3 éve?
-Ja, valahogy úgy. Akkor még elég fiatal volt.
-Nem akkor volt ez a zaklatás ügyed?
-De. Amiatt vettem fel. Untam már a fapofájú kőoszlopokat ő pedig csak úgy felbukkant. – Jisoo felnevetett.
YOU ARE READING
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanfictionYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...