87

Sea world🐬...

Drop a comment and remember to vote. 

                                                                     Same day

June 11/Saturday

 Kamar Wallace/Mari/20

1:51PM

" Why bring a not even 6 months old yet to dolphin cove?" hand covering her forehead from the sun as she continues to complain.

Honestly, never did a plan fi leave town.

But lately she just down and me know a my fault. She nuh know say me know bout her missing out on school.

Rihanna been a miss out pan school.

And a that me nuh want.

She even missed her brother birthday and she cherish him so much even though them cyah gree fi too long.

Block out har family completely expect fi Chaps.

Well, I guess she ago cut him off.

After wah me ago pull today she cyah cut me off.

Send Jimbo fi watch har and the only place she go a the store and back.

But him a tell me say she nuh missed the therapist. 

Like how she make me know say she nah go. It look like she just enter the building fi bout a good 15minutes and exit after.

Goodly find out say me have tracker pan har car. 

Mi dawg smart enough fi stay far from the building.

Watch as a frown appears on her face " Could we go there?" she points.

Look over on Lewis before I look back on her. " Wah mi follow har boss?" shake my head.

" C an farwud but stay in front incase nuh crowd come dung pan we" I tell him and he nod.

Ensure say she enjoy har self.

Mi know she nah guh tell me say she stop go school. But me just a watch stills.

Walk off behind her rubbing my hands together. Still pointing at the cart.

" Really Rihanna?" 

My eyes fixed on the stuff animals that she's pointing on. " What it cute it can guh inna we- inna mi room."

Jah know.