9.Bölüm: "Nihayet Seninle Tanıştım Küçük Aslan"

64 7 0
                                    

Mumu bağrına bastığı ip eritir (Alıntı)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mumu bağrına bastığı ip eritir
(Alıntı)

9.Bölüm: "Nihayet Seninle Tanıştım Küçük Aslan"

Merhaba sevgili okurlarım? Nasılsınız bu hafta? Bu bölümü büyük heyecanla yazdım. Çünkü artık yavaş yavaş aksiyona girmiş bulunmaktayız. Artık bölümleri uzun tutacağım. Çünkü fazlasıyla olaylar olduğu için kısa bölüm yazamıyorum. Bu yüzden uzun uzun bölümler gelecek. Şimdi hazır mısınız? O zaman size eğlenceler.

Sigarayı dudaklarından çekerek ciğerlerine doldurduğu zehirli dumanı havaya üfürdü. Derin bir nefes alıp gözlerini kapadı. Yaşayamadığı çocukluğunu o kadar çok özlüyordu ki. O masum anlarını kötülüğün ne olduğunu bilmediği zamanları. Her şeyi... Keşke dedi içinden keşke hiç büyümeseydi. Bu kadar kötülüğün içinde durmak onu çok yoruyordu. Belki de babası başkası olsaydı tamamen başka bir hayatı olabilirdi. Ama artık geri dönmek için çok geçti. Bundan sonraki hayatına hep kötü karakter olarak devam edecekti.

"Şahin bey?" Kel uzun boylu bir adam içeri girdiğinde patronunun uzaklara daldığını bilmiyordu. Şahin son kez sigaranın dumanlarını ciğerlerine çekip sigarayı küllüğün üzerine bıraktı. Uzun süredir balkondan dışarını seyreden Şahin yavaşça arkasını dönüp gözlerini adama dikti. Onun ağzından çıkan cümleyi merak ediyordu. Tek kaşını kaldırdı.

"Şahin bey, dediğiniz üzere Ada Aslan'ın peşine adam taktık. Şimdi polis ve avukatıyla birlikte. Gözaltından çıkmış."
Şahin öfkeyle gözlerini daha da açtı. Dudaklarını bir birine sertçe bastırıp burnundan soludu. "Ulan! Ben size demedim mi o kız o delikten çıkmayacak!" Sesi tüm odayı kapladı. Adam başını önüne eğdi. Sakin sesle "efendim, avukatı Emir Kaya!" dedi. "Sizin de bildiğiniz üzere Türkiye'nin en iyi avukatlarından birinin oğlu. O da babası Cüneyt Kaya kadar başarılı."

"Öyle mi?" Alnındaki damarlar belirginleşti. Öfke tüm bedenini esir aldı. "O zaman ben size neden para ödüyorum? Bir işi beceremediğiniz için mi?" Elini sertçe kapıya vurup adamın üzerine yürüdü. Adam patronunun yüzüne bakmadan bir adım geri çekildi. "Efendim iki ay sonra tekrar duruşması olacak. Eğer Emir'i o kızdan ayırırsak o zaman kazanabiliriz."

Şahin başını dikleştirdi. Adamın yakasını tutup kendine çekti. "İhtimallerle çalışmayı sevmem. Ya bu işi sonlandırırsınız! Ya da ben hayatınızı sonlandırırım!" Adam titreyen bedeniyle başını salladığında Şahin adamın yakasını bıraktı. Adamı bırakır bırakmaz adam koşarak odadan çıktı. Şahin balkona geri dönüp yeşil gözlerini simsiyah bulutlara sabitledi. Gözlerini kısıp bir şeyler düşünmeye başladı. Aklına gelen bir fikirle gözlerini gökyüzünden ayırdı. Elini cebine sokup telefonunu çıkardı.
Birini aramaya başladı.

Şahin : Alo, polislerle işin bitti mi?

Adam: Evet

Şahin : Güzel. Konuşmayı sonlandırdığında yüzünde gülüşü iyice yayıldı. Her şey planlandığı gibi gidiyordu.

HedefWhere stories live. Discover now