2.Bölüm "Büyük oyunların büyük oyuncakları olur!"

674 247 633
                                    

   2.Bölüm "Büyük oyunların büyük oyuncakları olur!"

M

edyadaki Ada Aslan.

Saat 23.28

Ada koltuğa iyice yayılmış, elindeki kahve kupasıyla en sevdiği filmi izliyordu. Filmin bitmesine son iki dakika kalmıştı.

Film: Karakter 1: Bırak beni John!

Karakter 2: Seni öldüreceğim Lucy!

Karakter1: Hayır-

Ve saplanan bıçak manzarasıyla Ada olduğu yerde irkildi. "Aman Tanrım!" Kaçıncı kez olursa olsun, bu filmi her izlediğinde o son sahne ona çok korkunç geliyordu.

Karakter 2: Seni öldüreceğim demiştim, pis s*rt*k! Ve ardından sarışın kız, aldığı on bıçak darbesi sonucunda kanlar içerisinde yerde can vermeye başlamıştı. Katili ise gülümseyerek şah eserine bakıyordu.

Ada tam odaklanmış bir vaziyette filmi izlerken aniden gelen bildirimle ikinci kez irkilerek omuzlarını silkti. "S*ktir!" diye küfür çıktı ağzından. Kupayı masaya bırakarak gelen bildirime baktı. Yine her zamanki gibi reklam mesajlarından biriydi.

Tam telefonu yerine bırakacakken aniden gözleri telefondaki saate kaydı. Saat 23.30. Hemen ayaklanarak odasına gitti.

Evet, oraya gidecekti. Ama kimsenin haberi olmadan yani mesaj gönderenin bile. Gizlice oraya gidip kimin ona mesaj göndermesini görmek istiyordu. Belki de sıradan bir şakaydı. İster şaka olsun, isterse de gerçek... Ada gerçek adı altında neler saklıydı, onu merak ediyordu en çok. Bu yüzden gitmeye karar vermişti.

###

Kimsenin onu görmeyeceği için normal olarak ev kıyafetiyle gitmeye karar vermişti. Üzerine siyah montunu alıp, kafasına da siyah bereni taktıktan sonra aşağı inerek siyah botlarını giydi. Telefonunu da alıp evden çıktı...

Hava oldukça rüzgarlıydı, yağmur şiddetle yağmasa bile ara sıra damlaları Ada'nın yüzüne yüzüne geliyordu. Ada montunun önündeki fermuarını kapatarak ellerini cebine soktu. Bir eli telefonuna değince hemen telefonunu çıkarıp saate baktı. Saat 12.49.

Tam on dokuz dakika gecikmişti. Bomboş karanlık sokaklarda etrafına bakınarak yürüyen Ada, evinden yaklaşık on dakikalık uzun olan bir depoya doğru gidiyordu.

Birkaç dakika korku filmlerine benzeyen sokaklardan geçtikten sonra Ada nihayet söylenilen yere gelmişti.

Uzaktan kapısı açık olan depoyu görünce, hemen bir ağacın arkasına saklanarak uzaktan depoyu izlemeye başladı.

Bir süre öylece bekledi. Bekledi... Bekledi... Ve bekledi. En sonunda kapıda bir silüet belirdi. Ada gözlerini kısarak oradakini izlemeye başladı. Çok uzak olduğu için yüzü gözükmüyordu. Sadece boyunun oldukça uzun olduğunu farketti. Ve vücut yapısı erkek olduğunun kanıtıydı. Geniş omuzları ve kaslı kolları uzaktan bile farkediliyordu.

Adam önce koluna sonra etrafa bakındı.

Anlaşılan saate bakmıştı ve Ada'nın gelmesini bekliyordu. Ada olduğu yerde kıpırdamadan durup onu izlerken, adam birkaç saniye sonra olduğu yerden ayrıldı. Uzaktan siyah gözüken arabasına binerek oradan uzaklaştı.

Birkaç saniye sonra araba Ada'nın tam yanından geçerken, Ada aniden ağacın dibindeki çalılara sokularak görünmemeye çalıştı. Araba uzaklaşırken arabanın 'BMW' markalı olduğunu ve plakasının '34 CYN 24' olduğunu farketti. Araba uzaklaştıktan hemen sonra Ada hızlıca etrafa bakınıp depoya doğru koşmaya başladı.

HedefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin