cesta na jarmark

1.6K 51 14
                                    

Peeta:

Už jsem ve svém domě ve dvanáctém kraji celý týden. A pořád koukám z okna jestli nezahlédnu dívku do které jsem se zamiloval, ano myslím tím Katniss. Tenkrát jak mě naposled políbila když jsem jí klidně mohl zabít tak jsem si vzpomněl na to jak jsem se do ní zamiloval a že jí miluji. A kvůli tomu že jí miluji tak bych se sní neměl vídat, opravdu se bojím abych zase neměl záchvat a nechtěl jsem jí zabít. Jdu si uvařit oběd, ale kromě nějakého ovoce tu nic není, proto se rozhodnu skočit na jarmark. Trochu se zkulturním a vyrážím, zavřu dveře a jdu na jarmark, ihned jakmile se kouknu na proti mě tak vidím Katnisiin dům. Nejraději bych se rozběhl za ní a obejmul jí ale vím že bych se teoreticky mohl přeměnit na muta, a rozhodně nechci riskovat její život. "Kam jdeš Peeto? " vyrušil mě z přemýšlení Hamitch, " Jdu na jarmark pro nějaké jídlo" řekl jsem v celku rychle. "Tak to jo hale já půjdu s tebou a popovídáme si dobře? " řekl Haymitch. " Jo" řekl jsem jenom " Kdy jsi měl na posled záchvat?" zeptal se mě " No naposled asi před dvěma týdny v Kapitolu když mi dělaly nějaký ty testy jinak by mě nepustily do dvanáctého kraje" řekl jsem " To je dobře, a nechtěl by jsi vidět Katniss? " zeptal se mě " Haymitchi , popravdě ano chtěl bych jí vidět ale oba moc dobře víme co by se mohlo stát a já nehodlám riskovat její život" řekl jsem mu jednoduše. "A ty se jí snad chceš vyhýbat do konce života? Peeto oba víme že to nejde, jednou jí potkáš a určitě se nic nestane" řekl mi utěšujícím hlasem. " Já jenom postě nechci abych jí něco udělal, však jsi sám viděl co se se mnou dělo ve třinátce a nebo když jsem s ní a ostatními byl na cestě do Kapitolu svrhnout Snouwa. Však víš sám že jsem jí málem zabil a to hned několikrát" řekl jsem mu a přidal jsem do kroku.


Katniss:

Už je to několik týdnů co jsem nebila venku, a popravdě je mi to jedno, (SPOILER) stýská se mi po Prim, po mé úžasné sestře která už tu není. ( UŽ to není spoiler :D ) Hurikán odjel do druhého kraje pomáhat s tím co se zničilo. Matka cestuje po krajích a pomáhá léčit, a Peeta? o tom nic nevím jenom že byl na testech nic jiného. Stejská se mi po něm, chci aby se vrátil nazpátek ten Peeta co mě měl rád takovou jaká jsem. Jako vždy sem přišla Mastná Sea, "Ahoj zlatíčko" řekla mi, "Ahoj Sea" řekla jsem. "Hale Katniss, nechci tě otravovat ale nechtěla by jsi mi dojít do jarmarku pro nějaké ingrediance abych ti uvařila oběd? " zeptala se mě , " Jo proč ne stejně bych už měla někam vyrazit" řekla jsem jí. Došla jsem do svého pokoje a převlékla jsem se do čistého oblečení. Vzala jsem si hnědou koženou bundu po tátovi, černé kalhoty a tělové tričko. Ještě jsem si zašla do koupelny umyla jsem si obličej, který jsem následně utřela do ručníku a učesala jsem si vlasy které jsem si následně spletla do mého obvyklého copu. Jakmile jsem vypadala normálně, tak jsem zašla za Sea a zeptala jsem se jí co mám koupit, řekla mi nějaké maso cibulku a nějaké koření. Tak jsem šla tedy směr jarmark, ale slyšela jsem Haymitchuv hlas a následně hlas Peety. " To je dobře, a nechtěl by jsi vidět Katniss?" zeptal se Haymitch, a Peeta hned odpověděl " Haymitchi , popravdě ano chtěl bych jí vidět ale oba moc dobře víme co by se mohlo stát a já nehodlám riskovat její život" on se vážně bojí o můj život, on je prostě úžasný. Pak se pomalu hlasy vzdalovaly a já jsem raději ještě nějaký ten čas počkala než jsem se vydala na cestu.



Ahojky! vítejte u první kapitoly snad se vám ten začátek líbí. Každý komentář a voltes potěší :)


Katniss a Peeta navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat