22kapitola

280 13 0
                                    

Peeta:


  " A pak jsou hodně často výdáňi jak chodí do nemocnice, je možné že by tito  milenci z dvanáctého kraje čekali miminko? O všem vás budeme informovat" řekl ten nový moderátor. "Co to kecá za nesmysli?" řekla Katniss spíš to vykřikla a podívala se na mě. "No to by mě taky zajímalo, nemají to od nás ani dovolený zasahovat do našeho soukromý" řekl jsem. "Přesně, a navíc i kdyby jsme dítě čekali tak jim to může být naprosto ukradený" řekla Katniss naštvaně a v tu chvíli nám začal někdo volat.Katniss vstala a šla pro ten telefon a já jsem šel za ní, vzala telefon a dala ho na dobrou slyšitelnost abych to slyšel i já. "Haló?" řekl jsem "No konečně kdy jste nám chtěli říct že jste spolu?" koukl jsem se na Katniss a ta se koukla na mě. "No jsme spolu od včerejší noci" řekl jsem "Aha a to dítě?" křikl Haymitch do telefonu. "My žádné dítě momentálně nečekáme" křikla do telefonu naštvaná Katniss. "Do té nemocnice chodíme to je pravda ale nechodíme tam kvůli dítěti ale kvůli Katnisiině matce" řekl jsem v klidu". "No to doufám" řekl pochybovačně Haymitch " A jak je tvé matce Katniss?" zeptala se Cetkie. "Prý že dobře a že zítra půjde na rehabiliaci" řekla Katniss, "Aha my už musíme jít tak ahoj" řekla Cetkie vypnula v rychlosti telefon. "Takže nám nevěřili" řekla Katniss "Přesně ale je to všech věc je hlavní že my dva známe pravdu" řekl jsem a něžně jsem jí políbil. "Máš pravdu ale štve mě že po nás pořád jsou" řekla mi upřímně, "Mě taky ale musíme dělat jako že se nic neděje" řekl jsem a usmál jsem se na Katniss . "Neuděláme něco k jídlu?" zeptala se Katniss "Jo jasně ale nechci ti do toho kecat ale už asi vím odkud vzali že jsi těhotná" řekl jsem opatrně "ODKUD?" zeptala se vážným hlasem Katniss. "No máš velkou chuť k jídlu" řekl jsem a zasmál jsem se, "Haha ha fakt vtipný člověk se nemůže ani pořádně najíst" řekla a šlo na ní vidět že se přemáhá aby se nazačala smát. "Tak promiň víš co? za to ti udělám čokoládový dort" řekl jsem a políbil mě , "Tak jo" řekla a šla do obýváku. Šel jsem do kuchyně  a připravil jsem si všechny suroviny na dort, připravil jsem si dvě mísy smíchal jsem všechny potřebné ingredience na těsto. Připravil jsem si dortovou formu a nalil jsem tam těsto, formu jsem dal do vypálené trouby. A v tu chvíli dorazila i Katniss "Za  jak dlouho bude  dort? " zeptala se zvědavě. "No asi za půl hodiny nebo tak" řekl jsem, "Aha už aby to bylo" řekla a sedla si na kuchyňskou linku. Vzal jsem čokoládu a začal jsem jí loupat do kastrolu, po pěti minutách jsem zkontroloval těsto a už bylo naštěstí hotovo. Šel jsem do obýváku a otevřel jsem okno a dl jsem tam korpurs a šel jsem připravit čokoládu.Ve finále bylo celkem hodně čokolády, šel jsem do obýváku pro korpus, a zavřel jsem okno. Přišel jsem do kuchyně a viděl jsem Katniss jak je u čokolády "Katniss pak nezbude nic co bude na dortu" řekl jsem. "Jo já vím ale stejně to bude dobrý" řekla a udělala psí oči "Tak děkuju" řekl jsem a šel jsem radši za ní kvůli čokoládě. Vzal jsem nůž  a kastrol poloplný čokolády. A začal jsem potírat dort čokoládou, viděl jsem na Katniss že už má chuť a já jsem řekl "Katniss nejprve musíš počkat až poleva bude vystydlá a pevná na dortu" řekl jsem.


Ahoj tak dneska už poslední kapitola a chtěla jsem vám popřát šťastný a nový rok :)


Katniss a Peeta navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat