68 kapitola

308 14 7
                                    

Ahoj, sice jsem z dneška unavená (protože jsem byla ve Zmrzlináři na Cup of style), ale přesto jsem se rozhodla napsat novou kapitolu :).                                                                                                                                             A tuto kapitolu věnuji  @Effie Trinket56 


Katniss:

Druhý den ráno jsem se probudila vedle Peety, usmála jsem se, a co nejtišeji jsem vstala z postele. Šla jsem k dětské postýlce, kde kde ležel můj syn. Pohladila jsem ho co nejjemněji po hlavičce, a on otevřel svoje oči, začala jsem se na něj co nejjemněji hladit. Po chviličce přišla do mého pokoje sestřička "Dobrý den jak se cítíte?" zeptala se mě vlídně "Popravdě skvěle" řekla jsem. "Tak to je dobře, tady jsou nějaké papíry na vyplnění, tak by bylo skvělé, kdyby jste je co nejdřív vyplnila, a dala mi je" řekla, a podala mi je. "Dobře" řekla jsem "A ještě chcete ukázat jak se přebaluje, a podobné věci?" řekla automaticky "Asi ano" řekla jsem, protože jsem věděla že z mojí schopností bych to nezvládla. Ona se usmála, a vzala mého syna,  a dala ho na podložku, a vše mi začala vysvětlovat. Po několika minutách jsem si vše pamatovala, a byla jsem spokojená.Když ta sestřička odešla, tak se probudil Peeta. "Ahoj" řekly jsme ve stejnou chvíli "Musíme vyplnit nějaké papíry" řekla jsem, a dala jsem mé dítě do dětské postýlky. Vzala jsem ty papíry do ruky, a s nimi i propisku, a přisedla jsem k Peetovi do postele. Pouze přikývl, první bylo jméno, a já jsem tam napsala co nejkrásněji jméno, které jsme s Peetou vymysleli což je Warren . Ještě jsme napsali naše jména, a podobné věci. Asi po půl hodině jsme měli vše vyplněné. "Já to dám té sestřičce" řekl Peeta, a popadl všechny papíry, a s úsměvem odešel. Já jsem chvíli seděla na posteli, a dívala jsem se na postýlku, ve které ležel Warren. Když Peeta přišel, tak jsem si vzpomněla na jednu věc "Peeto zavolal jsi mámě?" zeptala jsem se nejistě. "Katniss, ano volal jsem jí, a přijede co nejdříve" řekl v klidu, a přitiskl jemně své rty na ty mé. Já jsem se do polibku usmála, chtěla jsem náš polibek prohloubit, ale vyrušilo nás brečení  Warrena. Odpojila jsem své rty od rtů Peety, a šla jsem za mým synem. Vzala jsem si jeho tělíčko do mých rukou, a jemně jsem ho houpala ze strany na stranu. Peeta mě chytl za boky, a po té mě objal, já jsem se usmívala jak blázen, ale hlavní je, že jsme všichni spokojený. "Já pořád nemůžu uvěřit tomu, že mám syna" řekl tiše Peeta "Popravdě tomu také nemůžu uvěřit, ale jsem ráda že ho máme" řekla jsem, a podívala jsem se Peetovi do obličeje. "To já také" řekl, a vtiskl mi do vlasů letmý polibek, někdo zaklepal, já jsem se posadila na postel, a Peeta šel otevřít. Někoho přivítal, a po chvilce přišel ten dotyčný do místnosti. "Ahoj" řekl hlas mého nejlepšího kamaráda Hurikána "Ahoj" řekla jsem tiše kvůli Warrenovi "Tak jak se daří? A jak se vlastně jmenuje?" zeptal se s úsměvem. "Daří se mi skvěle, a  jmenuje se Warren" řekla jsem. "To je hezké jméno, a hodí se k němu, a už od pohledu jde vidět, že se ti podobá" řekl. "To jo, uvidíme v budoucnosti jak bude vypadat" odpověděla jsem. "Chceš si ho pochovat?" zeptala jsem se, "Jo, klidně" odpověděl jednoduše. Já jsem vstala z postele, a přešla jsem k Hurikánovi, on nastavil ruce, a já jsem mu do  nich vložila Warrena. Podívala jsem se na Peetu, který je s klidným úsměvem sledoval, usmála jsem se směrem k Peetovi, ale jen na malou chvilku, a dál jsem pozorovala Hurikána s Warrenem. Hurikán se na něj usmíval, ale nic neřekl. Warren začal po chviličce brečet, proto jsem si ho musela vzít na zpátek k sobě do náruče. "Ššš klid" říkala jsem mu jemně. Hurikán se na mě omluvně podíval "to je v pohodě" řekla jsem mu, když jsem zahlédla jeho smutný pohled. "Je mi to opravdu líto, a nechtěl jsem, aby se to stalo" řekl se sklopeným pohledem. "Hurikáne je to v pořádku, malé děti mají tendenci často brečet, takže by se stejně brzy rozbrečel" řekl moudře Peeta, a já jsem přikývla na souhlas. "Tak dobře no, ale už bych měl jít, a zatím ahoj" řekl a odešel. Já jsem řekla "Ahoj", a poté jsem položila Warrena do jeho postýlky, a sama jsem se posadila na mojí postel. "Kdy tě pustí domů?" zeptal se z ničeho nic Peeta "No nevím, až sem přijde sestřička, tak se jí zeptám" řekla jsem mu popravdě. Pouze přikývl, a oba jsme koukali na spokojeně spícího Warrena. Po několika minutách se rozdrnčel telefon, v rychlosti jsem vyskočila, a vyběhla k telefonu. Zvedla jsem sluchátko "Haló?" řekla jsem "Ahoj Katniss, dneska jsem přijela do dvanáctého kraje, bohužel mě už nepustí do vašeho pokoje, ale zítra přijdu" řekla máma. "Jo to bude skvělý, už se na tebe budeme těšit" řekla jsem po pravdě. "Katniss já se na vás taky  moc těším, a těším se na to, až poznám tvého syna" řekla pyšně máma. "to je dobře, a pojmenovali jsme ho s Peetou Warren" řekla jsem jí ještě "To je moc pěkné jméno" řekla a ještě dodala "Já musím jít, tak zítra ahoj" řekla narychlo, a vypnula náš hovor.Šla jsem nazpátek k Peetovi, a lehla jsem si na postel,a on si lehl vedle mě. Ještě jsme si povídali o několika věcech, a šli jsme spát.

Katniss a Peeta navždy spoluМесто, где живут истории. Откройте их для себя