Ahoj vítejte u dnešní kapitoly, snad se vám kapitola bude líbit :)
Katniss:
Dneska máme odpočinkový den, což je super. Momentálně jsem s Peetou v obýváku na gauči a ležím opřená o Peetu. "Škoda že tady nejsou žádné lesy" poznamenala jsem "To máš pravdu, jenže tohle je Kapitol hlavní město a tady seženeš maximálně tak kytky a nebo strom v květináči" řekl Peeta. "A nepůjdeme se projít?" zeptala jsem se Peety. "Jo dobře" řekl, vstala jsem ze sedačky a protáhla jsem se, Peeta mě chytl za boky a stáhl mě k němu do klína. Usmála jsem se a on mi dal pusu "Ještě se dojdu převléknout a půjdeme ano?" zašeptal mi jemně do ucha. "Dobře" řekla jsem a následně jsem vstala a Peeta šel do svého pokoje se převléknout. Já jsme šla mezitím do chodby se obout, pak jsem se opřela o stěnu a čekala jsem po pár minutách přišel Peeta. Obul si boty a šli jsme, vylezli jsme na ulici a hodně lidí na nás koukalo. Peeta mě chytl za ruku a začali jsme se procházet, a pak nějaká stará paní k nám přišla a řekla "Gratuluji k miminku" řekla a usmála se. Naštěstí se slova ujmul Peeta "Popravdě my žádné miminko nečekáme" řekl a šli jsme dřív než by začala mít blbé narážky. Šli jsme centrem Kapitolu hodně lidí se na nás koukalo a i na moje břicho. "Mě už to štve jak si všichni myslí že čekáme dítě" pošeptala jsem tiše aby to slyšel jenom Peeta. "Přesně něco slyšej od nějakého magora a hned si všichni myslí že je to pravda" řekl mi. Pokračovali jsme dál a dál, pak jsme byli před bejvalým domovem Snouwa a hned jsem si na vše znova vzpomněla. "Peeto, pamatuješ jak jsme tudy šli kvůli naším bejvalým zásnubám? A pak tady ještě do toho zemřela Prim" řekla jsem. "Já vím" řekl a objal mě, začala jsem se cítit že zas brečím no a bohužel je to pravda. Peeta mlčel a začal mě hladit po zádech. "Neboj už je to dobrý" řekl mi potichu "Jo já vím" řekla jsem a on mě pustil a chytl mě a dal své ruce na tvář a setřel mi moje slzy. "Půjdeme prosím někam jinam?" zeptala jsem se "Jo jasně" řekl chytl mě za pas a šli jsme jinam, za což jsem strašně ráda. Šli jsme okolo výcvikového centra, tet se to tady prý změnilo na hotel. S Peetou jsme se koukli na tu budovu a raději jsme šli dál oba jsme si tu prošli svým, hlavně tím nepříjemným. Chtěla jsem jít dál ale viděla jsem ze dveří toho hotelu vycházet Hurikána, Peeta si ho také všiml a začal mě držet ještě více. "Jé ahoj Katniss a Peeto" řekl a usmál se, "Čau" řekla jsem bez nálady "Ahoj" řekl Peeta a pořád mě měl blízko u sebe. "Hele přeju vám to i to dítě" řekl Hurikán. " Mám pro tebe novinku jsi další který tomuhle kecu uvěřil" řekla jsem fakt dost naštvaně. "Tím snad chceš říct že si všechno vymysleli a že žádné dítě nečekáte?" zeptal se nechápavě. "Hurikáne ne dítě nečekáme, všechno si to vymysleli ani nevíme proč" řekl Peeta v celku mile. "Aha" řekl "Jsem se ti chtěl Katniss omluvit za to co se stalo při válce kvůli mě" řekl a zahleděl se mi do očí. "Hurikáne tady nejde o omluvu, ty si opravdu myslíš že když se mi omluvíš že se tím něco spraví?" zeptala jsem se nechápavým a naštvaným tónem. "Já vím že se tím nic nespraví ale doufal jsem že by jsi mi mohla odpustit" řekl, a já jsem to už nevydržela a začala jsem utíkat směr byt. Slyšela jsem za sebou jak na mě Peeta s tím Hurikánem řvou ať zastavím. Kvůli Peetovi bych zastavila ale kvůli Hurikánovi utíkám do bezpečí domova.
YOU ARE READING
Katniss a Peeta navždy spolu
FanfictionAhoj vítejte u mého dalšího příběhu tentokrát jak to bylo s Katniss a Peetou po revoluci. Ten kdo četl knihu ví jak to dopadne, SPOILER ale co autorka neuvedla jak se Katniss dala dohromady s Peetou. Tak vám alespoň ukážu jak si to představuji. Dou...