Peeta:
Běžel jsem za Katniss do lesa, sedla si na louce a začala hodně moc brečet.Nemám srdce jí vidět zlomenou proto jdu za ní. Sednu si a vezmu jí do náruče a obejmu jí, okamžitě se na mě natiskne a pořád brečí." Katniss co se stalo? " zeptal jsem se jí něžně. " Jo" na to jediné se zmohla, "Katniss řekni mi co se stalo" řeknu jí. " No...... já jsem chtěla prozkoumat můj dům a šla jsem do Primina pokoje a vzpomněla jsem si na její smrt a je to divný když tam nenííí, a já se do toho domu nechci vrátit. Vše mi jí tam připomíná. " řekla mi mezi vzlyky, a to jsem nemohl být já aniž bych se jí nepokusil utěšit. " Katniss, vím tetkon to bolí a je to těžké a vím že si to nechceš připustit ale Prim by chtěla aby jsi byla šťastná. A to myslím celkově , nechtěla by aby jsi se zbytečně trápila. A do svého domu se nemusíš vracet můžeš bydlet u mě, pokud chceš je tam pokojů až až" řekl jsem jí něžně. Koukla se na mě těma uslzenýma očima plný naděje a zeptala se " To myslíš vážně? mohla bych opravdu být u tebe? " zeptala se mě já jsem se nad tím musel zasmát. "Katniss samozřejmě můžeš být u mě jak dlouho budeš chtít" řekl jsem jí. " Tak jo děkuji , a Peeto? Šel by jsi prosím se mnou ke mě domů a byl tam se mnou abych si mohla zabalit potřebné věci? " zeptala se mě. " Samozřejmě počítej se mnou" odpověděl jsem. Katniss se zvedla a já také, šli jsme k ní domů. " Jo a Katniss nechceš to říct Sea? " zeptal jsem se jí. " Dneska odjela za svou rodinou někam do pátého kraje a už se pravděpodobně nevrátí" odpověděla mi. " Tak to jo " řekl jsem jí , pak jsme šly k ní domu naprosto potichu ale nebilo to trapné ticho ale to příjemné ticho. Jakmile jsme došly ke Katniss tak otevřela dveře a vešla do domu a já jí následoval , a samozřejmě jsem zas zavřel dveře.Katniss na mě koukala tím výrazem že se jí nechce nahoru ale oba víme že musí. Katniss mě chytne za ruku a já jí stisk opětuji a jdeme nahoru do jejího pokoje. " Klidně se posad vezmu si jen to hlavní když tak sem mužeme dojít" řekla s úsměvem. Posadil jsem se na její postel a koukal jsem na ní vzala si oblečení fotky a podobný věci, je prostě dokonalá. Ještě před nějakou hodinou néli více jsem si říkal že bych se od Katniss měl držet dál, ale já jí potřebuji a cítím že zas ona mě je to prostě zájemné.
Ahoj tak vítejte u nové kapitoly snad se vám líbila :)
ČTEŠ
Katniss a Peeta navždy spolu
FanfictionAhoj vítejte u mého dalšího příběhu tentokrát jak to bylo s Katniss a Peetou po revoluci. Ten kdo četl knihu ví jak to dopadne, SPOILER ale co autorka neuvedla jak se Katniss dala dohromady s Peetou. Tak vám alespoň ukážu jak si to představuji. Dou...