Další kapitola snad se líbí :)
Peeta:
Uběhl celkem rychle půl měsíce, a zatím jsme s Katniss silný, ano od toho potratu jsem viděl několikrát Katniss brečet, ale vždy jsem jí nějak utěšil. Řekl bych, že se drží i kvůli Warrenovi, který se bohužel ptal na jeho sourozence, tak jsme mu trochu lhaly ale co jsme mu asi měli říct že? Podíval jsem se na spící Katniss, vypadá strašně moc uvolněně za což jsem jedině rád. Opatrně abych jí nevzbudil jsem vstal z postele, a šel jsem si ke skříni pro oblečení, do kterého jsem se následně oblékl. Ještě jsem se podíval na spící Katniss, a nakonec jsem v klidu odešel. Sešel jsem schody a rovnou jsem zamířil pryč z baráku. Šel jsem pro mě známou cestou až k pekařství, které mi patří, a já se nemůžu dočkat, až Warren bude straší a já ho budu učit péct. Odemkl jsem dveře, a vešel jsem dovnitř pekařství. Ani jsem nechodil ke kase, a rovnou jsem šel péct dřív než přijdou první zákazníci.
Katniss:
Probudila jsem se v posteli, kde jsem byla zcela sama. Vstala jsem z postele,a ani jsem se nepřevlékla a šla jsem do pokoje Warrena. Opatrně jsem otevřela dveře, a vešla jsem dovnitř.Přešla jsem k posteli Warrena a vyndala jsem ho z postele. On se na mě tak roztomile podíval, a já jsem ho musela pohladit po vláskách a políbit na tvář. S Warrenem jsem šla do obýváku, kde jsem ho posadila do dětské židličky, a sama jsem došla do kuchyně a připravila jsem mu jídlo. S miskou jídla jsem došla k Warrenovi a začala jsem mu dávat lžičkou jídlo. Už mě ten stereotyp začíná nudit tak jsem si vymyslela odpolední program. Půjdu prostě lovit do lesa a Warrena dám k Peetovi a třeba vytáhnu ještě Hurikána a zalovíme si jako kdysi, kdy jsme měli zcela jiný život. Když Warren dojedl, tak jsem ho vyndala z židličky a položila jsem ho na koberec, kde si začal hrát s jeho hračkami. Já jsem se nasnídala no snědla jsem toho trochu víc než bych měla, ale tak co se dá dělat. Poté jsem vzala do ruky Warrena, který držel v ruce jeho plyšového medvídka, kterého totálně miluje. Zasmála jsem si při tom jeho pohledu, a šla jsem do jeho pokoje. Převlékla jsem ho do šedých tepláků a oranžového trika s dlouhým rukávem. Nechala jsem ho na zemi, protože si hrál se svým plyšákem. Šla jsem do ložnice, a oblékla jsem se do černých legínů a zeleného trička plus jsem si vzala mou koženou bundu. Vlasy jsem si spletla do copu a šla jsem pro Warrena. Vzala jsem ho do náruče, a s ním jsem šla do pekařství za Peetou.
Peeta:
Slyšel jsem cinknutí zvonku, tak jsem tedy šel vstříc zákazníkům. Vešel jsem dovnitř, a viděl jsem Katniss naproti stolu s pokladnou na němž seděl Warren. "Ahoj" přivítal jsem je, a Katniss jsem dal polibek. Všiml jsem si, že má svojí loveckou bundu a všiml jsem si, že je trochu nervózní tak jsem udělal první krok. "Katniss jestli chceš tak Warrena pohlídám to je to nejmenší a v klidu si můžeš jít zalovit ale měl by jít někdo s tebou" řekl jsem po polibku. "Dobře děkuju a řeknu třeba Hurikánovi stejně se akorát bude doma nudit" řekla mi v klidu. "dobře" řekl jsem a mrkl jsem na ní a otočil jsem se k Warrenovi "budeš mi pomáhat jo?" zeptal jsem se ho, a on přikývl. "Tak já jdu miluju vás" řekla a naklonila se ke mě "ale tebe víc" zašeptala mi do ucha a já jsem jí ještě naposled políbil, a pak u úsměvem odešla.
ČTEŠ
Katniss a Peeta navždy spolu
FanfictionAhoj vítejte u mého dalšího příběhu tentokrát jak to bylo s Katniss a Peetou po revoluci. Ten kdo četl knihu ví jak to dopadne, SPOILER ale co autorka neuvedla jak se Katniss dala dohromady s Peetou. Tak vám alespoň ukážu jak si to představuji. Dou...