63 kapitola

317 17 2
                                    

Katniss.


  "Ano chci" řekla jsem rozhodně.  Máma se nadechla a začala mluvit "Takže Katniss nevím jak ti to mám říci, a také nevím jestli je to pro tebe dobrá nebo špatná zpráva" řekla máma a podívala se na mě a pak pokračovala. "Takže Katniss podle všeho jsi zdravá, ale čekáš dítě" řekla. Já jsem zamrzla a nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem těhotná. Podívala jsem se na své břicho, ano myslela jsem si že se stane nějaký zázrak a najednou tam žádné dítě nebude, ale vím že se to nestane jen tak. "Cože?" řekla jsem po chvilce a pořád jsem tomu nemohla uvěřit. "Katniss vím že je to těžké ale zvládneš to neboj" řekla a chytla mě za ruce a stiskla je. "Jo, ale já jsem nikdy dítě nechtěla a najednou jedno čekám" řekla jsem a měla jsem slzy na krajíčku. "Katniss podívej se na mě" řekla máma, a já jsem jí poslechla "Takže Katniss já vím že jsi nikdy děti nechtěla, ale ber to takhle teď už mu stejně nehrozí žádné hry plné krutosti, a už se mu nic nemůže v rámci možností stát. A ty budeš skvělá máma a Peeta bude úžasný otec" řekla a hrdě se na mě podívala. "Jo dobře díky asi už půjdu" řekla jsem,a stoupla jsem si a už jsem chtěla odejít, ale zastavila mě máma. "Doufám že neuvažuješ nad potratem, a měla by jsi to říct Peetovi" řekla. "Dobře ahoj mami" řekla jsem a s těmi slovy jsem odešla. Vešla jsem domů, a běžela jsem do mého bývalého pokoje,  a běžela jsem ke skříni. Otevřela jsem jí, a začala jsem hledat krabici ve které by měl být těhotenský test. Jakmile jsem jí objevila, tak jsem otevřela krabici a víko jsem někam odhodila. Začala jsem se přehrabovat v krabici, ale po malé chvilce jsem našla to co jsem hledala. Vzala jsem test, a šla jsem na záchod, kde jsem se následně pro jistotu zamkla a otevřela jsem malou krabičku ve které se nacházel návod a těhotenský test. Začala jsem si číst návod, který naštěstí nebyl dlouhý, proto jsem za tři minutky udělala to, co se tam psalo. A teď sedím na studené podlaze,a čekám na výsledky testu. A v duchu si říkám že je dost možné že se máma prostě jenom spletla, ano dost v to doufám. No jo, ale bojím se pravdy. Podívala jsem se na hodiny, a zjistila jsem, že už uběhlo dvanáct minut, přesně jako psali v tom návodu. Opatrně jsem vstala ze země, a rozklepaně jsem se vydala ke komodě, kde se nacházel můj těhotenský test.Vzala jsem ho do ruky, a podívala jsem se na něj, a nemohla jsem uvěřit vlastním očím.Já jsem opravdu těhotná! A to už se prodraly na povrch i ty slzy, které mě štípaly v očích. V tuto chvíli jsem nevěděla co mám dělat. A jak to do háje mám říct Peetovi? A co mám dělat? to jsou otázky, na které bych chtěla vědět odpověď, ale bohužel si je budu muset zjistit sama. Slyšela jsem ze zdola hlas, což znamená že přišel Peeta. Nadechla jsem se, a v rychlosti jsem i s testem přeběhla do mého starého pokoje. Uložila jsem test, tam kde byl původně a šla jsem za Peetou. Sešla jsem schody, a zamířila jsem do předsíně, kde stál Peeta. "Ahoj " řekla jsem a dala jsem mu pusu. "Ahoj" odpověděl.  a následně dodal "Jak se cítíš? A co ti na to řekla máma?" zeptal se starostlivě. "Víš co? Nepůjdeme se projít? Tam to řeknu" odpověděla jsem mu.  On přikývl na souhlas, a mohli jsme jít. Na začátku jsme mlčeli ano oba a já jsem v duchu přemýšlela jak mu to mám říci. Dokonce jsme došli i na louku bez jediného slova, a když jsme měli dobrý výhled, tak jsme se posadily. No dopadlo to tak, že jsem se chtěla posadit, ale Peeta si sedl, a přitáhl si mě k sobě tak, že sedím v jeho klíně a jsem opřená o jeho hruď. "Katniss co se tedy děje?" zeptal se a podíval se mi do očí. "No Peeto řeknu ti to stručně co by jsi řekl na to, kdyby jsi byl táta?" zeptala jsem se a podívala jsem se mu do očí, které se mu zaleskly.

Peeta: 

   "No Peeto řeknu ti to stručně co by jsi řekl na to, kdyby jsi byl táta?"  řekla Katniss a mě se chtělo brečet, ale štěstím. "Katniss ty jsi opravdu těhotná?" zeptal jsem se nejistě "Ano jsem" řekla a  já jsem jí objal. A svou hlavu jsem dal do jejích nádherně vonících vlasů. "A chceš si to dítě nechat?" zeptal jsem se, jelikož jsem moc dobře věděl že dítě nechtěla. "Peeto popravdě ano, přemýšlela jsem o všem, ale o potratu rozhodně ne. Nedokázala bych to dítě zabít, sice bylo naprosto neplánované, ale nikdy bych ho nedokázala zabít" řekla a podívala se mi do očí. Já jsem v tu chvíli chtěl brečet, řvát, smát se no prostě byl jsem šťastný. "Katniss to jsem rád, neboj zvládneme to společně, a děkuji" řekl jsem a políbil jsem jí na rty, a poté jsem jí pohladil jemně po bříšku. "Ano já vím společně zvládneme všechno,a za co děkuješ?" zeptala se trochu zmateně. "Děkuji ti za to, že si hodlá to dítě  nechat a že spolu budeme mít miminko" odpověděl jsem jí celkem rychle. Usmála se na mě,a já jsem si nečekaně lehl do trávy, a Katniss jelikož byla na mě, spadla na mě. Oba jsme se od srdce zasmály, a leželi jsme na sobě. Já jsem strašně šťastný , jsem rád jelikož budeme mít s Katniss kompletní rodinu. "A Peeto, ale nejhorší bude vymyslet jméno" řekla rozmrzele. Já jsem se usmál a odpověděl jsem "Neboj, to je to nejmenší" řekl jsem jí, abych jí uklidnil. "Jo já vím, ale stejně" odpověděla a usmála se na mě.  "A nevíš pohlaví?" zeptal jsem se jí. "Bohužel ne, ale časem by jsme měli znát pohlaví našeho mimča" řekla mi a pokrčila rameny. "Tak to jo" odpověděl jsem s úsměvem na rtech, a dál jsme se bavili o našem děťátku, které se nám za několik měsíců narodí.


Ahoj tak tady nová kapitola a snad se vám líbí :)

Katniss a Peeta navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat