27.BÖLÜM: YENİ YIL SEÇİMİ

5.3K 285 46
                                    

"Aşk,ovaları kaplamış olan çok büyük ordulara benzer.Daha dün bütün görkemiyle orada dururken bugün bakarız,yerinde yeller eser."
-MONTHERLAND

(Bölüm Şarkısı/1: Imany-Please And Change)

Gözlerimi araladım.Yüzümü örten saçlardan kurtulduğumda odaya sızan güneş ışığını seçebilmiştim.
Üzerimdeki ağırlık kendini hissettirirken doğrulup kucağımda uyuyan Kaya'ya baktım.Gözlerimi ovuştururken solumuzdaki kanepeden gelen hışırtıyla yerimde sıçradım.Kaya hızla gözlerini açarken kanepeyi görebilmek için gözlerimi kıstım.
Kaya'nın gece siyahı gözleri gözlerimle buluştu.Uykulu bakışlarla ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.Kanepede doğrulmaya çalışan silüeti en az benim kadar farkeden Kaya ses çıkarmamaya özen göstererek üzerimden kalktı.Kalktığı an sendelesede duvara tutundu ve parmak ucunda diğer kanepeye gitti.Bana sessiz olmamı işaret etti ve ardından kanepenin yorganına uzandı.Hızla kaldırdığı yorganla irkilen silüetin tiz çığlığı ikimizide ürkütmüştü.Kızın ince yüzünü, dağılmış makyajı ve birbirine karışmış saçlarını, yüzündeki korkmuş ifadeyi ve üzerindeki gece elbisesini baştan aşağı süzen Kaya'ya baktım.Kız yorganı üzerinden fırlattı ve ayağa kalktı.

"Uyuyana saygınız yok mu be!"
Kaya kızın sert çıkışı karşısında afalladı ve gülmekle gülmemek arasında kalmış bakışlarla bana baktı.Ardından ensesini kaşıyarak kıza döndü.

"Günaydın.Biz sandık ki..."
"Ne sandınız?Ben böyle uyandırılacak..."
Salon kapısının sürgüsü hızla açıldı ve içeri Bora başta olmak üzere Aslı girdi.
Bora'nın üzerindeki pijama takımı ve Aslı'nın Azra'dan farksız gece elbisesi ve dağılmış görünen duruşu karşısında gülmemek için ellerimle ağzıma bastırdım.
Bora gözleriyle odayı taradı.Havadaki savunma pozisyonuna geçmiş ellerini indirmeden önce alnını ovuşturdu.Önce Kaya'ya sonra bana baktı.

"Böyle adam mı uyandırılır lan?"dedi Bora.
Aslı gözlerini ovuşturdu, ardından Bora'nın omzuna hatrı sayılır bir şekilde vurdu.
"Ben sana dedim Azra'yı salonda yatırmayalım diye!"Bora omzunu ovaladı.
"Ne biliyim ulan ufacık kızdan öyle bir ses çıkabileceğini?"
"Uğur'u yatıracaktık buraya."
"Oradan bakınca daha önce otel işletmiş birine benziyor muyum Aslı?Sabah sabah canımı sıkma kim nereyi bulduysa yattı işte."Aslı omuz silkti.

"Uğur nerde?"
"O öküz uyanır mı bu saatte?"
Kaya'nın sesli gülmesine güvenerek bende güldüm.Bora ve Aslı aynı anda kaşlarını çatarak bize baktılar.
"Günaydın."dedim daha fazla gülmemek için dudaklarımı dişleyerek.
"Günaydın Anka."dedi Aslı isteksizce.Bora kafasını sallamakla yetindi.
"Günaydın Kaya."
Kaya gülüşünü bastırıp Aslı'ya göz kırptı.
"Şimdi, içinizde yemek yapmayı bilen var mı yoksa yine bu herifin eline mi kaldık?"Bora'nın çaresiz yakınışı salonda yankılanırken Aslı, Azra ve bana bakıyordu.Kaya kaşlarını çattı.
"Alınmalı mıyım?"diye sorduğunda Bora bizden ümidi kesip Kaya'ya döndü.
"Alınma kardeşim.Yap bir şeyler.Konuşacak çok şey var."Son cümleyi bana bakarak söylemesine anlam veremesemde Kaya'nın kafa sallamasıyla dikkatim dağıldı.Bora'ya kanepeleri düzeltmesi için yardım ederken holde kapısı açık mutfaktan tezgahta bir şeylerle uğraşan Kaya'yı görebiliyordum.

"Dün gece naptınız?"
Yanlış bir hareketiyle yakalanan bir kız çocuğu edasıyla bakışlarımı ona çevirdim.
"Kim?Biz mi?Hiç.Biz napalım ki?"dedim gülümsemeye çalışırken.
"Dün korkmuş olmalısın, kusura bakma."dediğinde omuz silktim.Bora yanımdan ayrılıp mutfağa yönelirken bende Azra'nın yanına gittim.Banyoda yüzünü yıkayan arkadaşım üzerini bir kot ve kazakla değiştirmişti.Aslı elindeki diş fırçasıyla kapıda belirdiğinde onunda üzerini değiştirmiş olduğunu farkettim.

MODEL-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin