פרק 5

2.7K 233 463
                                    

נקודת מבט לואי:
"לואי אתה יכול יכול לומר לי מה התשובה לשאלה הזאת?" שאלה זו העירה אותי ממחשבותי. "לא" עניתי והמשכתי להסתכל על השולחן.
 
"טוב, יש מישהו שיענה במקום לואי?" המורה המשיך בשיעור, אף פעם לא התעניינתי במתמטיקה זה שיעור משעמם ולא נחוץ, מה אני צריך ללמוד משוואות ופרבולות וגרפים? מה זה יעזור לי בחיים? חוץ מזה אני לא טוב בחרא הזה.

"האיקס שווה לארבע " נשמע קולו של הארי, שכחתי שהוא לומד איתי מתמטיקה. "כאן זאת כיתה שלוש שש שמונה?" נשמע קול זר, הרמתי את ראשי ושם עמד ילד חדש, הוא לבוש בכובע גרב בורדו, ג'ינס שחור, וחולצה אפורה שגדולה עליו במידה,יש לו סיד והשיער שלו בצבע בלונד מעורב עם חום. "כן, אתה כנראה התלמיד החדש שלי?"

"כן, קוראים לי לוק, עברתי לפה לפני שבוע מאוסטרליה" הוא אמר, "ברוך הבא, תשב במקום פנוי ובסוף השיעור תגש אלי" המורה אמר.

"אני יכול לשבת פה?" לוק שאל אותי. "בוא תשב" אמרתי והזזתי את תיקי מהכיסא. במשך כל השיעור דיברתי עם לוק, מתברר ששנינו אוהבים את אותם הלהקות, ושיש לו להקה עם חברים שלו, יש לו עוד מישהו שעבר ביחד איתו מאוסטרליה קוראים לו אשטון.

לאחר שנשמע הצלצול המודיע על סיום השיעור יצאתי החוצה וחיכיתי ללוק, אחרי כחמש דקות לוק יצא עם חיוך, שמתי לב שהוא כל הזמן מחייך. "איפה זה כיתה שש שבע שתיים?" לוק שאל אותי והעיר אותי ממחשבותי, "שם, בוא אני אלווה אותך אין לי שיעור עכשיו אז יש לי זמן" אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון הכיתה.

"מי אלו? ראיתי את המתולתל בשיעור מתמטיקה" לוק שאל, "המתולתל זה הארי, והילד הבלונדיני הזה שלידו קוראים ניאל נראה לי, אז הניאל הזה או איך שלא קוראים לו הוא החבר הכי טוב של הארי שניהם גרים לידי, אני והארי לא הכי מסתדרים וניאל תמיד מגן עליו וגם הפוך" התחלתי לספר, "יש איתם עוד מישהי שקוראים לה סטפני אבל כולם קוראים לה סטף, סטף חמודה והיא גם יפה חבל שהיא מסתובבת איתם, הארי ילד טוב הוא לא עושה שום דבר אסור והוא תמיד שמח"

 הגענו לכיתה, "וואו, נשמע שאתה יודע הרבה עליהם" לוק אמר וזה נתן לי נקודה למחשבה. "טוב אני צריך להיכנס לשיעור, נפגש אחר כך?" לוק אמר, "ביי אני אבוא לכאן בסוף השיעור" אמרתי והלכתי למגרש הכדורגל, אולי יהיו שם עוד אנשים.

****
חיכיתי ללוק ליד הכיתה השיעור צריך להסתיים עוד שתי דקות, הדלת נפתחה ותלמידים החלו לצאת חיפשתי את לוק אך לא מצאתי אותו לבסוף נכנסתי לכיתה וראיתי שהוא מדבר עם המורה שלו, לבסוף הוא יצא.

 "איזה שיעור יש לך עכשיו?" שאלתי אותו, "עכשיו יש לי שעה חופשית " הוא ענה, "אתה רוצה שאני אשאר איתך?". "יש לך שיעור, לא?" לוק שאל והסתכל עלי. "יש לי שיעור כימיה " עניתי במשיכת כתפיים.

 הלכנו לעבר הקיוסק לקנות אוכל. קניתי כריך ולוק קנה סלט, התיישבנו בשולחנות של הקיוסק והתחלנו לאכול. לאחר שסיימנו לאכול זרקנו את זבל לפח והלכנו למגרש הכדורגל.

I Hate You, Me Too. - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now