פרק 7

2.5K 193 242
                                    

נקודת מבט לואי:
"עכשיו אתה מוכן לספר לי מה קרה לך? ואם אפשר את האמת" ליאם אמר בשניה שנכנסנו לתוך חדרי. " הכל בסדר, באמת" אמרתי בניסיון להגן כל עצמי, "לואי אתה יכול לעשות לי טובה קטנה?" הוא שאל לאחר שתיקה ארוכה. "כן, ברור, תמיד" עניתי מיד, "אל תשקר לי" הוא אמר מסתכל עלי. "לואי אתה מרגיש משהו אליו? בגלל זה אתה פוגע בו כבר כמה שנים? בגלל שאתה מרגיש אליו משהו?" הוא שאל, ליאם הוא היחיד שיודע שאני הומו אבל אני מנסה להסתיר את זה, ליאם מכיר אותי מאז שאני ילד קטן והוא יודע מה אני מרגיש ועל מה אני חושב בכל רגע נתון. "מה?" שאלתי בהלם, לא באמת חשבתי על הסיבה מדוע אני פוגע בו. "אני לא יודע למה אני פוגע בו" מילמלתי בשקט.

***

"לואי קום כבר, זאת פעם חמישית ואחרונה שאני מעירה אותך היום" נשמע קול אמי בפתח חדרי. "אני קם, אני קם, נודניקית" מילמתי לתוך הכרית. "לואי אני לא רואה שאתה קם" היא אמרה בקול נרגז. "שיט יש לי מבחן היום במתמטיקה" נזכרתי וקמתי במהירות מהמיטה. "אני לא יודע כלום" צעקתי שוכח מהעובדה שאימי בחדר "לואי ויליאם טומלינסון, מה עשית אתמול שגרם לך לשכוח מהעובדה שיש לך מבחן ושאתה צריך להתכונן?" אימי שאלה עם קול מעט מעוצבן. "כלום".  "טוב, בהצלחה לך במבחן, אל תאכזב אותי" ועם זאת יצאה מהחדר ומורה לי להתחיל להתארגן לבית ספר.

לאחר כל התארגנות הבוקר הגעתי לתחנה, הארי כבר ישב בתחנה אך לא ראיתי את החבר הבלונדיני שלו, נראה לי שקוראים לו ניאל.  "היי" אמרתי בקול שקט והוא הרים את עיניו מהטלפון בו היה שקוע, "היי" הוא החזיר עם חיוך קטן. יש לו חיוך יפה. "בהצלחה לך במבחן היום" הוא אמר והמשיך להיות שקוע בטלפון, "תודה" עניתי והסתכלתי עליו. "למה אתה מסתכל עלי ככה?" הוא שאל לאחר כמה שניות ומעיר אותי ממחשבותי. "איך?" שאלתי בבילבול, "ככה" הוא ענה והצביע עלי ושנינו התחלנו לצחוק. "הארי? למה אתה יושב לידו וצוחק איתו?" נשמע קולו המבולבל של הנער הבלונדיני. "סתם" הארי ענה במהירות, "אתה בסדר?" הוא שאל בחשש, "כן אני בסדר נייל" אז ככה קוראים לנער, הייתי בטוח ששמו ניאל.

***

לאחר שהגענו לבית ספר הלכתי לחברי והארי הלך עם נייל למקום אחר. "לואי" נשמעה צעקה מאחורי, "ליאם" עניתי באותו הטון והוא משך אותי לחיבוק גברי. "אני צריך לדבר איתך, אתה יודע על מה" ליאם לחש לי באוזן והבנתי על מה הוא רצה לדבר, יותר נכון לומר על מי.

לאחר כמה זמן ושיחות סתמיות נשמע הצלצול המורה על כניסה לשיעור, לצערי אצלי זה היה כניסה למבחן שאני לא למדתי אליו ושאני לא יודע דבר. ליאם ואני נפרדו מכולם ונכנסנו לכיתה ומיד אחרי נכנסו הארי ונייל. כמה מחברי התחילו להציק להארי מיד ואילו אני ישבתי בצד בשקט, לא עוזר לו אבל גם לא מפריע להם. אני לא יודע מה לעשות, אולי ליאם צודק, אולי באמת יש לי רגשות כלפיו.

I Hate You, Me Too. - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now