XOXO

419 18 2
                                    

[Co&Ed Hotel]
[Sehun's Room]

Qistina mengeliat puas.Telefon di tepi katil di ambilnya.3 pagi??!!Dah kenapa dia tersedar dalam waktu macam ni?Qistina meletakkan kembali telefon nya.Dia memandang ke sebelah.

Eh?Mana Sehun?

Qistina agak pelik bila ruangan sebelah nya tiada Sehun.Qistina bangun dari posisi baringnya.Dia turun dari katil lalu melangkah ke arah pintu bilik.

Qistina mengerutkan dahi nya. Kelihatan Sehun sedang menulis sesuatu pada buku catatan office nya. Macam mana Qistina boleh tahu itu buku office?Sebab muka Sehun sewaktu tulis tentang kerja pada bukunya pasti akan menjadi serious.

Sampai berkerut dahi dia.Kerja apa yang dia buat?

Qistina melangkah ke arah Sehun. "Mwohae?"Qistina duduk di sebelah Sehun.

Sehun menggelengkan kepalanya.Dia masih fokus menulis sambil memerhati dokumen dokumen lain yang berselerak di atas meja kopi.

Qistina memerhati wajah Sehun.Dahi nya tak habis habis bergerak.Sekejap tegang,sekejap tak tegang.Lepastu bila stress mesti keningnya naik dan keluhan keluar.

"Urghh!"Sehun mengeluh.

See?I knew it.

Qistina meletakkan kedua dua belah tapak tangannya pada pipi kiri kanan Sehun.Di tolaknya muka itu untuk berpandangan dengan dia.Sehun nampak serious.

"What are you doing?"Sehun bertanya dingin.

Menyesal aku kacau dia.Qistina berdesis.

Qistina merenung lama wajah Sehun. Baru semalam lelaki depannya ini bersikap romantic.Sekarang lelaki yang sama juga kini bersikap dingin. Payah sungguh nak faham isi hati Sehun.

"Kalau tak ada apa apa-"

"I love you"Qistina memotong kata kata Sehun.Perlahan lahan dia mendekatkan bibirnya pada dahi Sehun lalu dihadiahkan satu ciuman kejap kepada lelaki itu.Qistina senyum manis."Dont be stress. Chayok!"Qistina memberi sokongan kepada Sehun.

Qistina bangun lalu ingin bergerak masuk semula ke dalam bilik tapi tindakan Sehun mengejutkan gadis itu.

Sehun menarik Qistina menyebabkan gadis itu terduduk semula atas sofa. Kemudian Sehun menolak tubuh Qistina pada posisi baring.Sehun berada on top Qistina.

"Eh!Awak nak buat apa ni?"Qistina bertanya cuak.Cuaklah takkan sedih.

Giliran Sehun pula yang merenung gadis itu.Bibir Qistina menjadi sentuhan jarinya.

"Im sorry"Sehun berbisik.Qistina mengerutkan dahinya lagi.Sehun seperti faham apa yang bermain pada fikiran gadis itu."Sorry sebab dingin dengan awak."Sehun mencium pipi kanan Qistina."sorry sebab tak layan awak"Sehun mencium pipi kiri Qistina pula."Sorry sebab tak ada dekat sebelah awak waktu awak bangun tadi"

Qistina menahan wajah Sehun yang ingin mencium dahinya."Its okay. Saya tahu awak stress"Qistina mengusik rambut Sehun yang agak serabut.Rambut yang kehitaman coklat itu sering menarik perhatiannya.

Sehun menjatuhkan kepalanya di atas dada Qistina.Penat pula bila asyik menghadap dokumen kerja.Kalau pasal penaja tak kesah.Ini pasal rumors model dalam Syarikatnya.

"Penat sangat awak ni.Esok sambung lah"Qistina makin mengusutkan lagi rambut Sehun. Rambut Sehun so smooth!!ExoL pun tergila nak pegang rambut Sehun. Hehehehe.

"Cakap jer lah yang awak nak saya ada sekali waktu tidur.Kan senang" Sehun membenamkan wajahnya pada leher jinjang Qistina.Masih ada bau perfume Laxender.Boleh angau!!

DIFFERENT THAN I THOUGHT (COMPLETED) Where stories live. Discover now