LucKy LoVe

506 19 1
                                    

Gambar Sehun di atas menunjuk kan macam tu lah saya bila fikir nak buat chapter ni.OMG!!! Enjoy!!!
-------------------------------------------------------------
[In WoodHouse]

"Should we?"Qistina bertanya kepada Sehun.Jantung nya berdegup tak henti.

Sehun tersenyum senget.Dalam otak nya sekarang ada tentang Qistina sahaja.Tiada lagi perkara lain.Gadis itu dan fullstop."We should"

Satu kucupan sekejap dari Sehun singgah di bibir Qistina.Dia mencium dari pipi Qistina bergerak turun ke jawline gadis itu.Kemudian Sehun turun ke leher gadis itu pula.Sucking at there.

"Se-Sehun~"Qistina membulatkan mata nya selepas dia baru sedar yang dia mendesah tadi.

Sehun mencium dan menghisap sensitive sport di leher Qistina membuatkan gadis itu makin mendesah.Sehun menggigit kulit leher Qistina.

"Oww!"Qistina merintih pedih.

"Im sorry"Sehun menutur perlahan. Dia meniup tempat gigitannya dan mencium sekali lagi.Pedih itu lama kelamaan hilang.

Sehun berdiri sekejap untuk membuka baju kemeja nya.Satu persatu butang di lepaskan.Qistina memandang tempat lain apabila badan Sehun terdedah.HIS ABS!!!

Sehun kembali berada di on top Qistina.Gadis itu tidak memandang nya.Sebalik nya dia memandang dinding coklat yang tak berapa nak hebat sangat berbanding Sehun.

Sehun menolak pipi Qistin membuat kan gadis itu kembali memandang nya."why?"Sehun bertanya."scare?"

Jawapan bagi soalan Sehun dijawab dengan anggukan kepala Qistina. Sehun tersenyum manis.Jari nya mengusap pipi gebu Qistina."Do you trust me?"Sehun bertanya lagi.Kini dengan suara huskynya.

Qistina diam sekejap.Dia tak tahu nak cakap apa.Hati nya berbelah bahagi. Terlalu awal ke dia memberi dirinya kepada Sehun.Belum tentu lelaki itu akan menjadi suaminya.

"Hey"Sehun memanggil Qistina. "Answer me,sweet heart"Sehun mengusap bibir Qistina pula.

Perlahan lahan Qistina mengangguk kan kepalanya lagi."I trust you"

Sehun tersenyum lebar.Dia mengucup sekali lagi pada bibir suam gadis itu."Give me a chance to prove for you how much I love you"Sehun berbisik di telinga Qistina. Menghantar bunyi degupan jantung nya.

Sehun turun mencium collarbone Qistina.Di kucup perlahan.Dia seperti sedang menjaga khazanah yang paling berharga untuk dia.

"Sehun~"Qistina mendesah.Agak geli bila Sehun mencium di situ.Sehun menarik Qistina membuatkan gadis itu terduduk di atas peha nya.

"Your turn"Sehun mengarah.Qistina agak keliru dengan kata kata Sehun. Turn what?Sehun tergelak kecil.Dia tahu yang Qistina agak blur."Take off you clothes."Sehun berkata selamba.

Pipi Qistina membahang.Sehun ni macam ada pengalaman jer.Langsung tak ada perasaan malu ke?Qistina rasa dia macam nak lari jer dari rumah tu.

Qistina mencapai penghujung baju nya.Perlahan lahan dia menarik baju itu ke atas.Baju singlet nya sekarang sudah berada di atas lantai.Qistina hanya berbaju dalam sahaja.Qistina terus menutup mukanya dengan tangan."Malunya!!"Qistina menjerit.

Sehun tergelak.Dia faham perasaan seorang perempuan kalau berhadapan dengan situasi macam ni.Sehun menarik tangan Qistina dari wajah gadis itu.Pipi nya merah merona menahan malu.Kepalanya tertunduk memandang bawah.

Sehun menolak dagu Qistina ke atas. Automatik mata mereka bertembung. "You look beautiful.Dont shy"Sehun mencium bahu Qistina.Eeee lagi Qistina malu!

DIFFERENT THAN I THOUGHT (COMPLETED) Where stories live. Discover now