26.rész

8.5K 353 10
                                    

Mikor megérkeztünk nagyon megörültem. Elvitt a kedvenc helyemre, a réthez és a tóhoz. Mikor odaértünk lesétáltunk a tóhoz kiválasztani a legjobb helyet. Közben arról beszélgettünk hogy itt volt az első csókunk és hogy ez a kedvenc közös helyünk. Azért is imádom ezt a helyet mert senki nem jár ide mert messze van a várostól. Bár Joshék a városszélén laknak,szóval nekik kevésbé.

Egy fa alá ültünk le. Josh hanyatfeküdt és az eget szemlélte. Én a fának dőltem és elkezdtem tanulni. Mikor végeztem, becsuktam a könyveimet. Josh ekkor hirtelen felugrott és magával huzott.

-Gyere-kiabálta

-Hova?-kérdeztem röhögve

Erre ledobta a cipőket a lábárol. Felemelt mint a menyasszonyokat szokták és befutott velem a vizbe. Én csak síkitottam hogy vigyen ki és nehogy belerakjon a vizbe mert mindenem átázik.

-Máskor jöhetnénk fürdőruhában is-jegyezte meg-vagyis nekem meztelenül is jo-röhögött perverzül. Fura de imádom ha perverzkedik. Ezután kivitt de nem hagyhatta ki hogy ne fröcsköljön le. Én egy darabig mozdulatlanul álltam és gyűlt bennem a düh mikor egyszer a vizhez rohantam és visszaadtam neki. Miután abbahagytuk a fröcskölést, teljesen átázva mentünk a kocsihoz. (ennyi erővel már a vizbe is bedobhatott volna). A kocsiba viszont nem akartunk vizesen beülni dehát ez csak viz, majd megszárad, viszont tudtuk hogy a szülők mérgesek lesznek.

Hazaindultunk. Mikor megérkeztünk john és Christine már épp vacsorához készültek.

-Miért vagytok csuromvizesek?-kérdezte Christine-Menjetek fel, öltözzetek át és gyertek le vacsorázni-utasította és mi mint a jogyerekek felmentünk és azt csináltuk amit mondott.

A vacsora nagyon finom volt.Mikor végeztünk segítettem Christinnek eltakarítani meg mososgatni. Megkérdezte mit tervezünk joshal nyárra és én elmondtam. Erre ő azt felelte hogy egyszer ő is el akar jönni Magyarországon. Viszont nem válaszoltam semmit mert tudtam hogy josh nem akarná hogy velünk jöjjenek. Ezután felmentem Joshoz. ő viszont közölte hogy megy fürödni szóval ha akarok mehetek vele. Én nemet mondtam mert a szülők előtt nem akartam vele fürdeni.

Gyors letusoltunk mind a ketten aztán a szobámban lefeküdtünk. Először egymás előtt feküdtünk és egymást bámultuk. Elég kinos volt. Aztán szorosan magához húzott és megcsókolt. Én visszacsókoltam és elaludtam a mellkasán.

Ez a hét gyorsan telt el pedig azt hittem hogy majd egy örökké valóságnak fog tűnni. Suliban semmi érdekes nem történt, leszámítva hogy az osztályomból a bunkó csajok is elkezdtek velem beszélgetni persze csak Joshrol és a bandájáról kérdeztek és hogy nem-e mutatnám be őket nekik. Én nagy ívben leszartam őket.

Az utolsó napot megünnepeltük. Josh, Sofia, Rebeca, Mike, Nial és én elmentünk a subwaybe suli után. Bár nem értettem hogy, hogyhogy Nialt is elhozták a multkori miatt de azt mondták Joshék hogy az csak azért volt mert részeg volt. Viszont a banda többi tagja nem volt mert valaki beteg volt, valakinek edzése volt, stb...

Villamossal megérkeztünk végre. Az úton nagyon sokat hülyéskedtünk (még Niallel is!!! sőt tök kedves volt meg minden). Féltem hogy Sofia megint beleszeret mert láttam hogy ő is észrevette hogy most teljesen más.

Rebeca és Mike elmentek a kajákért (mindenkit meg akartak lepni hogy mit hoznak neki), mi pedig helyet foglaltunk. Az ülés így volt: Josh a szélén ült velem szemben. Aztán Rebeca és Mike mellettem, velük szemben pedig Sofi és Nial. Kicsit sajnáltam Sofit mert tudtam hogy nem akar Nial közelébe lenni.

Kajálás közben arra lettem figyelmes hogy Sofi és Nial beszélgetnek és röhögnek kettesben. Ezután már a többiek is észrevették és mindannyian elmosolyogtunk.

Mikor végeztünk azon gondolkodtunk hogy hova menjünk és mit csináljunk. De Nial közölte hogy haza kell kisérnie Sofit (persze tudtam hogy csak kettesben akartak lenni) Mikék is kettesben akartak lenni és már el is terveztek egy mozizást. Így hát ketten maradtunk. Fogalmunk sem volt hogy mit csináljunk. Nem akartuk ezt a napot otthon tölteni.

Elindultunk sétálni és közben gondolkodtunk hogy hova menjünk. Joshnak eszébe jutott valami...

Kellemes Csalódás /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now