Josh már írt is egy üzenetet Nialnek, hogy jöjjön át hozzánk. Közben a pizza is megérkezett, így most a konyhában ültünk és ettünk. A fiúk valami fociról kezdtek el beszélgetni, mi meg a lányokkal egy új filmről.
Hirtelen csöngettek, mire Josh kinyitotta az ajtót.
-Sofi lehoznád a fürdőmből az új szempillaspirálom? Nekem tiszta zsíros a kezem és meg akartam nektek mutatni, mert tök jó-találtam ki ezt a hülyeséget.
-Most komolyan?
-Lécci-néztem rá kutyaszemekkel, mire sóhajtozva felment.
-Csá haver!-hallottuk kintről Josh hangját.
-Csá mizu?-kérdezte Nial.
-Ááá szóval ezért kellett Sofival beszélnem-esett le Martinnak.
-Sziasztok-köszönt Nial, mikor belépett a konyhába-Uuu pizza-erre elvett egy szeletet.
-Nial, gyere fel velem a fürdőbe. Meg kell mutatnom, mit vettem-szólt Josh.
-Pontosan mit is a terveztek?-kérdezte Martin, mikor a fiúk már eltűntek.
-Bezárjuk őket a fürdőbe és remélhetőleg, majd kibékülnek-magyaráztam.
-Hát ez aztán nagy terv.
-Jól van, na-sértődtem meg.
-Mennyit időt adunk nekik?-jött vissza Josh.
-Negyed óra?-kérdeztem.
-Legyen 20 perc. Vagy majd meglátjuk.
***
Épp kint ültünk a kanapén és vártuk, hogy lejöjjön a mostanra már kibékült pár. Vagy mégsem. Csak Sofi battyogott le a lépcsőn, amit nem értettünk.
-Na hogy ment?-kérdeztem tőle.
-Nem jól. Most épp Josh próbál beszélni vele.
Megint lépteket hallottunk, ahogy Josh és Nial jöttek le.
-Először is kösz, hogy próbáltok segíteni nekünk-kezdte Nial, mire elmosolyodtunk-Másodszor pedig igazatok van. Túlreagáltam mindent. Sajnálom-nézett bűntudatosan Sofira. Úgy látszik Josh jó ilyenekben...
Sofi csak Nial nyakába ugrott, amit mi hangosan tapsolással és üvöltözéssel ünnepeltünk.
-Ezt hagyjátok-röhögött Sofi-De én is köszönöm, hogy ilyen barátaim vannak.
-Ez milyen romantikus-mondta Martin a műkönnyeit törölgetve, mire mi egy "Ahww" hangott adtunk ki jelezve, hogy milyen aranyosak vagyunk.
-Csoportos ölelés-szólalt meg Josh. Úgy is tettünk, ahogy mondta, kivéve Bencét.
-Bence, gyere te is! Mostantól te is ide tartozol-mosolyogtam rá és mutattam neki, hogy jöjjön-De csak addig, amíg össze nem töröd Petra szívét-erre csak elnevette magát.
Miután kibontakoztunk az ölelésből, megnéztük a Nagytudásúak című filmet, amin nagyon szakadtunk.
YOU ARE READING
Kellemes Csalódás /BEFEJEZETT/
Teen FictionEgy lány, aki elveszti a családját, de megtalálja a szerelmet...vele és a barátaival pedig nem lesz szomorú gyászoló, hanem egy életteli vidám lány...