2

2.1K 175 18
                                    

"Oppa, he lie" Ji Hyo sedaya upaya memujuk Dong Hyuk agar tidak mempercayai kata-kata Yoongi yang tidak masuk akal tadi.

"Then prove it" Dong Hyuk cuba mencabar Ji Hyo. Dia juga geram dengan lelaki tidak cukup oksigen yang dikatakan Ji Hyo tadi.

"How?? "Ji Hyo memandang Dong Hyuk. "Kiss me" Dong Hyuk berkata dengan nada yang serius. Selama dia menjadi kekasih Ji Hyo, Ji Hyo tidak pernah bagi Dong Hyuk menciumnya.

Ji Hyo mengeluh. "Oppa, you know. Only my husband can kiss me" Ji Hyo cuba menyakinkan Dong Hyuk.

"Then marry me" Dong Hyuk memandu keretanya setelah mengucapkan kata-kata tersebut. Tapi tidak terlambatkan??

💞💞💞

"Appa. Yoongi tak nak kawin dengan dia" bentak Yoongi. Dia memang tak suka perempuan kaya sebab bagi Yoongi perempuan kaya semua sama murah.

"Min Yoongi, don't worry. Lepas je appa dapat apa yang appa nak. Yoongi boleh lepaskan dia" Encik Min tersenyum sinis selepas mengucapkan kata-kata tersebut. Yoongi memandang muka Encik Min dengan pandangan yang pelik.

💞💞💞

Ji Hyo melangkah masuk ke dalam rumah nya. Melihat Encik Song yang masih berada di ruang tamu waktu lewat malam membuatkan Ji Hyo berasa pelik.

"Appa, kenapa tak tidur lagi" Encik Song melihat Ji Hyo yang baru pulang. Dia tabik pada anaknya, walaupun selalu pulang lewat malam tetapi bukan ke kelab, Ji Hyo hanya pergi ke shopping mall ataupun kedai-kedai di tepi jalan.

"Appa tunggu Ji Hyo. I want to tell you something" Ji Hyo ke arah Encik Song. Ji Hyo duduk di sebelah Encik Song.

"Kenapa.? Anak Encik Min tu tak nak kawin dengan Ji Hyo kan?? Ji Hyo dah Agak dah" Ji Hyo meneka. Encik Song menggelengkan kepalanya. Itu membuatkan muka Ji Hyo yang gembira tadi menjadi masam mencuka.

"Anak Encik Min, nama dia Min Yoongi setuju nak kawin dengan Ji Hyo" Encik Song berkata dengan teruja. Bukan Ji Hyo tidak suka dengan anak Encik Min tu tapi dia dah ada Dong Hyuk. Kalaulah dia tak ada namjachingu lagi tentu dia pun dah angau dengan anak Encik Min tu.

"Ji Hyo tak nak kawin dengan dia. Ji Hyo nak dengan Dong Hyuk" Ji Hyo memandang Encik Song meminta simpati.

"Tak boleh. Encik Kim musuh kita. "Terang Encik Song. Ji Hyo memuncung. Ji Hyo juga tahu appanya dan Encik Kim bermusuh tapi Encik Kim melayannya dengan baik sekali.

"Dia musuh appa je. Dengan Ji Hyo dia baik" Ji Hyo berterus-terang dengan appanya. Encik membulatkan matanya. Ji Hyo segera berlari ke biliknya.

Encik Song mengunci pintu bilik Ji Hyo. "Tak boleh keluar sampai hari perkahwinan Ji Hyo" Ji Hyo yang mendengar mengeluh. Nampaknya perangai harimau appanya telah keluar. Tidak boleh merungut.

To be continued

Macam mana dengan part ni?? Ok tak??

Vote
Comment

[C]Suamiku Mr.Arrogant | YoongiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora