14

1.7K 152 7
                                    

Ji Hyo membuka matanya perlahan lalu teringat tentang kejadian semalam. Selepas sahaja balik dari shopping mall. Yoongi terus mengungkapkan kata cintanya pada Ji Hyo dan Ji Hyo menerima sentuhan Yoongi.

Ji Hyo menyentuh muka Yoongi yang putih itu dengan berhati-hati. Takut Yoongi terjaga. Namun aktiviti Ji Hyo terbantut apabila Yoongi membuka matanya lalu badan Yoongi berada di atas badan Ji Hyo.

Yoongi merenung Ji Hyo. Lalu mendekatkan mukanya dengan muka Ji Hyo.

Cup!

"morning kiss " kata Yoongi lalu bangun dan bergerak ke dalam bilik air. Ji Hyo tergamam dengan kelakuan yang dilakukan oleh Yoongi tadi.

"Tak sangka putera ais bertukar menjadi putera sweet"- Ji Hyo.

💞💞💞

Selepas mandi Ji Hyo segera turun untuk ke dapur untuk memasak sarapan. Namun pergerakkan Ji Hyo terhenti apabila melihat Yoongi di dapur. Siap pakai apron lagi.

Yoongi menoleh memandang Ji Hyo. Yoongi tersenyum lalu memberikan isyarat supaya Ji Hyo datang dekat dengannya. Ji Hyo hanya mengikut kehendak Yoongi.

Ji Hyo sekarang berada dekat dengan Yoongi. Yoongi sekarang nampak comel sangat dengan apron yang dipakainya.

Yoongi mengangkat Ji Hyo supaya duduk di atas meja makan. "Just sit. "Arah Yoongi. Ji Hyo menurut kehendak Yoongi sambil memerhatikan apa yang dibuat oleh Yoongi.

Yoongi melihat Ji Hyo yang sedang tersenyum-senyum melihatnya. Lalu Yoongi mendekati Ji Hyo.

Cup!

Yoongi mencium pipi Ji Hyo. "Jangan berangan. Sekarang duduk kat meja makan. " kata Yoongi. Ji Hyo mengikut kehendak Yoongi.

Yoongi menghidangkan Ji Hyo bibimbap dan hot chocolate. Begitu juga dengan dirinya.

Yoongi duduk berhadapn Ji Hyo. Lalu mereka berdua makan. Setelah beberapa minit, Yoongi meletakkan suda dan garfunya ke tepi.

Ji Hyo memandang Yoongi pelik. Dia juga mengikut perbuatan Yoongi. Secara tiba-tiba Yoongi memegang erat kedua tangannya.

"Ji Hyo shii~ kalaulah satu hari nanti aku tinggalkan kau dan selepas tu aku kembali kat kau. Kau terima aku tak?? "Tanya Yoongi. Ji Hyo mengerutkan dahinya pelik dengan soalan Yoongi.

"Mestilah saya terima" Ji Hyo menjawab dengan yakin. Yoongi menggeleng bukan itu sebenarnya jawapannya. "Kalau aku tinggalkan kau saat kau berada dalam kesusahan dan tak ada sesiapa yang akan tolong kau" terang Yoongi.

"Merepeklah awak ni. Takkan awak nak tinggalkan saya?? "Tanya Ji Hyo. Yoongi menggeleng. "Aniyo. It's just a question. " kata Yoongi lalu Yoongi meneruskan aktiviti yang terhenti tadi.

Ji Hyo melihat Yoongi pelik. Seakan-akan pertanyaan Yoongi itu akan terjadi nanti.

To be continued

Sorry sebab x panjang. Kekurangan idea but saya akan cari idea tu.

50 vote dan saya akan update

[C]Suamiku Mr.Arrogant | Yoongiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن