8

1.6K 137 1
                                    

Kelihatan dari jauh Encik Song sedang menunggu seseorang dari dalam restoran. Yoongi masuk ke dalam restoran tersebut dan mencari kelibat Encik Song.

Yoongi segera ke arah Encik Song apabila ternampak Encik Song. Yoongi berjabat tangan dengan Encik Song dan duduk di depan Encik Song.

"So Yoongi bila nak tetapkan tarikh perkahwinan?? " Encik Song memulakan perbualan. Yoongi memandang meja seakan-akan berfikir.

"Maybe next week. Yoongi kena cepat sebab maybe Yoongi tak ada kat Korea selama one week" Balas Yoongi. Encik Song mengangguk dan senyum. Tak sangka Yoongi akan setuju dengan rancangan appanya.

💞💞💞

Yoongi membuka tali lehernya apabila dia berada di dalam pejabatnya. Panas hatinya apabila Encik Song tiba-tiba bertanya motif dia kawin dengan Ji Hyo.

"Yoongi, kalau uncle tanya jangan tersinggung" Yoongi mula hendak tergelak. Rasa lawak dengan perkara yang hendak dikatakan oleh Encik Song.

"Apa dia uncle?? "Encik Song mula memandang Yoongi dengan pandangan yang serius.

"Yoongi kawin dengan anak uncle bersebab ke?? "Yoongi tergamam. Namun dia hanya mampu menggelengkan kepalanya sahaja.

Yoongi mula menekan butang telefon di pejabatnya. "Encik Han, Encik Han dah jumpa ke penyiasat yang saya minta hari tu?? ". "Dah Encik Min" balas Encik Han.

"Saya nak awak buat appointment dengan dia esok" Yoongi memberi arahan. "Okey, nanti saya beritahu dia" balas Encik Han lagi.

Yoongi duduk di atas kerusinya. 'Aku yakin kau tengah sedih Song Ji Hyo' Yoongi tersenyum kemenangan.

💞💞💞

Encik Song masuk ke dalam bilik anaknya. Encik Song melihat bilik anaknya bersepah. Dia mencari Ji Hyo.

"Ji Hyo" Panggil Encik Song. Namun Ji Hyo tidak menyahut. Encik Song mula mencari Ji Hyo di dalam bilik Ji Hyo yang bersepah itu.

💞💞💞

Kring!! Kring!!

Encik Min mengangkat telefon bimbitnya.

"Yoboseyo"

"Yoboseyo. Appa Min Yoongi ke?? "

"Nae. Waeyo?? "

"Min Hae Jin. Awak buat apa dengan Yoongi"

"Siapa kau?? "

"Your ex-wife"

Encik Min terus menutup panggilan bekas isterinya itu tadi. Dia sudah berpeluh. Risau jika bekas isterinya datang dan menceritakan semuanya pada Yoongi.

Tak. Semua ini tak boleh terjadi.

To be continued

[C]Suamiku Mr.Arrogant | YoongiWhere stories live. Discover now