7

1.6K 129 8
                                    

Yoongi memandu keretanya ke rumah Encik Song dalam keadaan mata yang masih merah. Kerana marah, dia sanggup lakukan apa-apa sahaja.

Yoongi sampai di hadapan rumah Ji Hyo. Dia mengesat air matanya dengan kasar sekali. Dia keluar dari keretanya dan segera masuk ke dalam rumah Ji Hyo. Well, ni kan bakal rumah dia.

Yoongi menaiki tangga ke bilik Ji Hyo selepas mangambil kunci daripada pembantu rumah Ji Hyo.

Klik!

Ji Hyo memandang siapa yang membuka pintu biliknya. Tergantung aktivitinya membaca majalah e-pop Ji Hyo melihat Yoongi yang membuka pintu biliknya, terus dia kembali membaca majalah yang dipegangnya.

Yoongi mengunci kembali bilik Ji Hyo. Ji Hyo memandang Yoongi pelik. Selalunya Yoongi tak akan kunci biliknya kalau mereka berdua - duaan.

Yoongi mula mendekati Ji Hyo dengan muka yang menakutkan. Ji Hyo mula kelihatan ketakutan. "Yaa.. h, ka....... u n... nak bbbb..... uat aapa?? " Ji Hyo sudah terbaring di atas katilnya. Manakala Yoongi berada di atas badannya.

Yoongi memandang muka Ji Hyo dengan tajam. "Revenge" Yoongi mula mencium bibir Ji Hyo dengan kasar. Ji Hyo mula menjerit.

💞💞💞

Encik Min kelihatan meneguk secawan minuman. Dia kemudian tersenyum. "Min Yoongi, nampaknya kau dah jatuh dekat perangkap yang appa kau buat " Encik Min ketawa jahat.

💞💞💞

Yoongi melepaskan ciumannya. Kasihan melihat Ji Hyo yang sudah menangis teresak-esak.

"Sekarang, kau tahu apa yang aku rasa" Ucap Yoongi. Dia kelihatan tersenyum melihat keadaan Ji Hyo. "And, if you marry me. Kau akan dapat lebih daripada apa yang aku buat dekat kau sekarang" Yoongi keluar dari bilik Ji Hyo setelah mengucapkan kata-kata yang berunsur mengugut.

Yoongi bergerak ke keretanya dan melihat tingkap bilik Ji Hyo. Tertutup rapat. Yoongi menundukkan kepalanya.

Kadang-kala dia berasa menyesal. Tapi disebabkan Encik Song membunuhnya ommanya dia terpaksa. Terpaksa memusnahkan masa depan orang yang tidak bersalah.

💞💞💞

Yoongi masuk ke dalam pejabatnya. Encik Han pembantu peribadinya mengikut Yoongi dari belakang untuk memberitahu jadual Yoongi.

"Any appointment?. "Yoongi menjongketkan keningnya. Encik Han menganggukkan kepalanya.

"Encik Yoongi ada lunch dengan Encik Song. Dia akan membincangkan hal perkahwinan Encik" Terang Encik Han. Yoongi mengangguk.

"You can go now" Encik Han keluar dari pejabat Yoongi. Yoongi duduk di atas kerusinya. Sebelum itu, dia menanggalkan kot yang dipakainya.

"Tiba masa untuk jumpa pembunuh" Yoongi merenung tajam gambarnya bersama appanya. Seakan-akan gambar tersebut Encik Song.

To be continued

[C]Suamiku Mr.Arrogant | YoongiWhere stories live. Discover now