3

1.9K 153 10
                                    

1/30

Seorang Bibik perempuan masuk ke dalam bilik Ji Hyo sambil menatang dulang yang berisi roti dan susu. Dia meletakkan dulang tersebut di atas meja.

"Cik Ji Hyo, Encik Song suruh cik makan" kata Bibik tersebut. Namun hampa Ji Hyo masih berselubung di dalam selimutnya. Melayan perasaan sedih.

Bibik tersebut ke arah pintu. "Bibik, bagitau appa Ji Hyo tak nak makan" kata Ji Hyo. Bibik itu terus mengangguk tanda faham. Nanti terkeluar perangai anak singa. Encik Song bapak singa, anak mestilah anak singa.

Bibik itu menutup pintu lalu turun ke bawah melakukan rutin hariannya.

💞💞💞

"Yoongi" Yoongi yang baru hendak keluar rumah segera berpaling ke arah Encik Min.

"Waeyo" Encik Min mendekati Yoongi. Yoongi memandang appanya. Pelik betul perangai appanya hari ini.

"Boleh pergi lawat Ji Hyo tak?? Yoongi menunjukkan reaksi yang kurang menyenangkan. Yoongi menggelengkan kepalanya. Mana boleh Mr. Arrongant menyerah kalah, mestilah tunjukkan perangai arrogant.

"Jangan ego Yoongi. Semalam dia kena marah dengan Encik Song. Tak tahu macam mana keadaan dia sekarang" Encik Min cuba memujuk Yoongi. Dia tahu Yoongi mempunyai hati yang mudah terasa walaupun dia ego.

"Nae, Yoongi pergi" Encik Min tersenyum. Yoongi terpaksa mengikut arahan appanya.

Yoongi keluar dari rumahnya dan masuk ke dalam kereta porsche nya. Dia menghidupkan enjin keretanya. Destinasi seterusnya ialah






































Rumah Encik Song.




















Dia mengeluh. Tidak sanggup rasanya menghadap perempuan yang perasan lawa tu.

💞💞💞

Yoongi mengetuk pintu rumah Encik Song. Encik Song membuka pintu. Encik Song agak terkejut dengan kehadiran Yoongi di awal pagi ini.

"Yoongi nak tengok Ji Hyo ke?? "Yoongi menganggukkan kepalanya. "Tingkat atas dua bilik dari tangga tu bilik Ji Hyo. Uncle nak pergi kerja ye" Yoongi menganggukkan kepalanya. Selepas Encik Song keluar Yoongi menunjukkan muka yang menyampah.

'Kalau bukan appa aku. Dah lama aku bunuh kau. ' kata Yoongi di dalam hati. Dia menaiki tangga untuk ke bilik Ji Hyo sambil membebel di dalam hati.

Sedar tak sedar, Yoongi sudah sampai di hadapan bilik Ji Hyo. Dengan berhati-hati Yoongi memasukkan kunci yang telah diberi oleh pembantu rumah Encik Song.

Klik!

Yoongi tergangga melihat Ji Hyo sekarang. "Bibik kenapa masuk --" muka Ji Hyo sudah memerah apabila Yoongi melihatnya yang hanya bertuala.

"Yah!! Keluar" Ji Hyo membaling bantalnya ke arah Yoongi bertalu-talu. "Appo" Yoongi merungut sakit. Kemudian, Yoongi keluar dan menutup pintu bilik Ji Hyo.

"Pervert" Jerit Ji Hyo dari dalam biliknya. Yoongi memandang pintu bilik Ji Hyo seakan-akan pintu itu Ji Hyo. Marah akan Ji Hyo sangat.

To be continued

Vote
Comment

[C]Suamiku Mr.Arrogant | YoongiWhere stories live. Discover now