eighteen

1.8K 229 13
                                    


UNCLE.

🌟🌟🌟

________________________________

Berita tengah hari ini, Park Jimin dari boy group BTS telah membuatkan semua peminat berasa lega dengan kepulangan mengejut Jimin selama beberapa bulan Jimin menghilangkan diri.

Wartawan-wartawan cuba untuk menanyakan soalan yang berkenaan kepada ahli-ahli BTS, tetapi mereka mengambil keputusan untuk berdiam diri.

Walaubagaimanapun, Park Jimin tidak boleh masuk ke dunia hiburan selagi tempoh denda nya tidak habis lagi. Apakah yang akan dibuat Jimin sekarang sebelum kembali membuat comeback?

Sekian berita tengah hari ini.

________________________________

-Tup-

TV tersebut ditutup oleh seseorang yang bercoat hitam, seorang lelaki berumur dalam lingkungan 40-an sedang duduk dikerusi kerjanya sambil kedua kaki berada diatas meja bersilangan.

Beberapa saat dia berdiam diri, akhirnya dia bangun laju dari duduknya dan menghentak meja menggunakan kedua-dua tangannya kerana geram.

PAPP!

[Park Hae Jin]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Park Hae Jin]

"Aku akan buatkan kau kenal langit tinggi mana dan tanah rendah mana", senyuman sinis Hae Jin kelihatan jelas.

Pandangan mata jahatnya menampakkan lagi mukanya yang garang itu. Dia terus memanggil orang kananya masuk ke dalam office nya.


Orang kanan nya terus masuk setelah diarahkan boss besarnya.

Park Hae Jin ialah seseorang yang sangat terkenal di seluruh dunia kerana syarikat dia yang sangat maju.

Park Hae Jin ialah seseorang yang sangat terkenal di seluruh dunia kerana syarikat dia yang sangat maju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Dreamcatcher | JiminWhere stories live. Discover now