1

28.7K 437 12
                                    

Cerita baru nihhh...
Baca aja kalau berminat...
Langsung ajaaaa...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Woi!!! Bangun!!!"

"Uhmm..."

"Kau pergi siap cepat. Ikut aku pergi office hari ni."

"Ta- tapi saya tak nak pergi office tu lagi."

"Aku cakap tu ikut jela jangan nak membantah sebelum aku buat kau tak boleh gerak baik kau pergi siap sekarang."

"Ba- baik Tuan."



"Dah siap?"

"Errr... Ya."tergagap gagap Yuki menjawap pertanyaan Tuannya.

"Sini."panggil Fumori kepada hambanya yang manis dan cantik.

Perlahan lahan Yuki bertapak ke arah Fumori.

Fumori mengelus pipi mulus Yuki yang lembut. Yuki memakai baju dress berwarna merah hati yang dibelinya. Dengan rambutnya yang lurus separas atas perut sangat cantik apabila memandang. Sangat mempesona dan menawan sesiapa sahaja yang melihat.

Yuki atau namanya Sakoto Yukihiko adalah sex slave kepada Fumori iaitu Sakuba Fumori yang berumur 27 tahun sedangkan Yuki berumur 22 tahun. Badannya yang kecil dan molek seperti perempuan aslinya ialah lelaki. Fumori telah mengambilnya daripada keluarganya yang berhutang dengan syarikat Fumori beberapa tahun lepas.

Yuki sangat sedih kerana dia anak tunggal dalam keluarganya dan menjadi mangsa keadaan. Fumori yang menyuruhnya menjadi seperti perempuan hakikatnya dia seorang lelaki.

Fumori tidak kejam terhadapnya tapi dia cuma sedih diperlakukan seperti ini. Yuki tidak mahu menjadi perempuan di mata luar. Dia berasa sangat malu apabila berjalan berdua dengan Fumori.

Fumori seorang yang kacak dan berbadan tegap. Semua pekerja perempuan di syarikatnya amat minat dengan Fumori walaupun Fumori seorang yang dingin sedikit kepada pekerjanya.

Yuki tidak tipu akan perasaannya terhadap Fumori. Dia amat mencintai Fumori sejak pertama kali bertemunya.

Flash back~

"Yuki- chan otousan mahu minta maaf ya. Otousan bukan bermaksud mahu tinggalkan kamu. Cuma otousan dan kaasan perlu lunaskan hutang kami kepada Sakuba- san."

"Terus. Otousan dan kaasan mahu jual aku?"tanya Yuki sendu. Dia tidak mahu berjauhan dengan keluarganya.

"Bukan seperti itu nak. Kaasan tidak mahu kamu disakiti tapi kami terpaksa lakukan ini. Kaasan sayang kamu nak. Jangan berfikir negatif seperti itu."Mikoto memujuk anak manjanya dengan lembut.

"Apa kamu mahu melihat kami mati di depan matamu nak?"Imura bertanya kepada satu satunya anak lelakinya.

"Ti- tidak mahu. Aku sayang kalian kenapa kalian mahu lihat aku sendirian tanpa kalian. Aku mahu selalu sama kaasan dan otousan."

"Jika kamu mahu ikut sama kata otousan kami tidak akan tinggalkan kamu."

"I- iya aku akan ikut cakap kalian kalau gitu. Tapi kalian jangan tinggalkan aku ya?"

"Iya nak kami tidak tinggalkan kamu."

"Otousan sama kaasan jaga diri ya aku akan pulang kalau hutangnya sudah langsai. Kita boleh hidup bahagia seperti dulu lagi."Yuki tersenyum kepada ibu bapanya.

End flash back ...

Itu lah kali terakhir dia melihat ibu bapanya. Sekarang khabar tentangnya pon Yuki tidak tahu. Sihat atau tidak mereka di sana.

Sekarang Yuki terikat dengan Fumori. Bila mahu langsai hutangnya Yuki juga tidak tahu. Apakah selama lamanya dia harus tinggal sama Fumori. Atau Fumori tidak mahu lepaskan Yuki. Aduh jadi pusing kepala sahaja fikir pasal Fumori terus terusan begini.




Gimana semuanya ok gak haha.. Ini cerita baru ni rasa rasa ada yang suka atau gak ya. Kalau suka terus tunggu la lanjutannya. Jangan baca aja menvote juga ya kalau rajin hihi..

Jyaaa~

Sex Slave [BxB] Where stories live. Discover now