17

6.3K 159 2
                                    

Setelah mereka membuat keputusan Fumori berangkat ke Paris sempena untuk berhoneymoon dengan Yuki dan bagi menenangkan fikiran Yuki yang bercelaru.

Yuki termenung di balkoni bilik hotel yang disewa oleh mereka. Yuki mengambil nafas panjang panjang dan lepas bagi meredakan hatinya. Dia tidak sanggup untuk menanggung beban yang begitu berat baginya. Dia sangat beruntung mempunyai keluarga yang sangat prihatin akan dirinya.

Tiba tiba ada tangan yang melingkar di pinggang rampingnya. Siapa lagi kalau bukan suaminya. Yuki hanya membiarkannya. Semakin lama semakin erat sehingga dapat dia rasakan bonggolan kemaluan suaminya yang menempel di atas punggungnya.

Yuki berasa tidak nyaman dengan keadaan yang terlalu rapat. Memang sebelum ni sudah lebih dari itu mereka pernah lakukan tapi sejak melangkah alam perkahwinan Fumori semakin sibuk dengan kerjanya di pejabat. Nasib ada masa untuk dia meluangkan dengan Yuki.

"Ermm..."Yuki tidak tahu mahu berkata apa. Dia mati kutu.

"Kenapa Yukiku sayang."kata Fumori romantik di sebelah telinga Yuki. Sempat lagi dia meniup dan menjilat manja telinga Yuki.

Mengeliat kegeliaan Yuki jadinya dengan perbuatan Fumori itu.

"Apa ni main jilat jilat pula geli tahu tak."ujarnya sambil memuncungkan bibirnya tanda merajuk.

"Alolo... Merajuk ke?"tanyanya memujuk dan terus membalikkan tubuh kecil Yuki menghadapnya.

Chupp

Terkejut Yuki dengan tindakan mengejut dari Fumori.

Yuki ingin melepaskan ciuman dari suaminya tapi Fumori semakin mendalamkan ciumannya. Mereka berfrench kissing di balkoni.(so sweet)











Malam itu mereka turun ke lobi untuk ke cafe di hotel itu saja. Esok esok saja berjalan di sekitar Paris kerana mereka sampai sudah petang jadi badan masih letih untuk berjalan jadi cukup hanya berehat di hotel.

Selesai acara makan mereka berdua naik ke hotel semula untuk berehat. Fumori tahu Yuki amat letih memandangkan dia tidak pernah berjalan sejauh ini sebelum ini.

Fumori hanya memandang Yuki yang sedang lena di katil king size. Fumori mengeluarkan kerja pejabat yang sempat dibawanya sebelum kaasan perasan. Kalau ibunya tahu mahu mengamuk dia. Dan mengatakan yang tidak habis habis dengan kerja kalau boleh 24 jam mahu bekerja. Sangat pedas dan padu kata kata seorang ibu.

Fumori mengeluh dia mengambil angin di luar. Hanya merenung pekatnya malam di bandar Paris ini.
(X tau ade tempat ape kat Paris.. mengade je lebih sis ni gomen gomen)

Setelah puas mengambil angin Fumori masuk semula ke dalam bilik. Dia kesejukan dan perlukan rehat kerana badannya sangat letih. Kerja yang berselerak hanya dibiarkan di meja yang disediakan dalam bilik hotel yang luas dan besar itu. Bilik VVIP lah katakan. Ofcourse lah besar dan mewah.

Fumori mengucup sayang dahi dan pipi Yuki dan menariknya dalam pelukannya.

Dah macam lari la pulak citer ni.. Tajuk pon x kena dengan citer ni korg ade idea x nak ubah tajuk citer ni sape ade idea plss komen.. Arigatou sudi bace citer ni kalau ade typo or kurang komen tau jangan malu malu komen je ape korg rase..sis terima dengan hati yang terbuka ceh ceh ceh...
See u...

Sex Slave [BxB] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt