13

6.4K 144 1
                                    

Hinata berpapasan dengan orang yang dibencinya. Terus Hinata mengikuti langkah kaki Yuki sehingga di lorong yang tidak ramai orang yang lalu lalang. Kemana dia mahu pergi?

Hinata yang memandang aneh terus menegur Yuki yang masih melangkah.

"Hoi!!! Kau mahu kemana Yuki. Kau itu sudah lah jalang sedar sedikit diri. Berani beraninya kau ingin menikah dengan Fumoriku."jerit Hinata lancang.

Yuki yang berjalan berhenti dari melangkah. Dia kenal suara itu. Suara Hinata yang selalu menghinanya dan selalu memukulnya kerana kesal kerana selalu dekat sama Fumori. Fumori itu kan tuannya Yuki harus lah dia dekat dekat sama tuannya.

Yuki membalikkan badannya dan menatap Hinata yang melangkah menghampirinya.

"Kau itu pekak atau tuli. Aku tanya tidak dijawab. Tidak apa apa tidak penting. Kau itu sudah berapa kali aku kata jangan dekat dekat dengan Fumori. Kau masih tidak dengar. Kau ini memang mahu mati ya. Aku boleh dengan senang hati mahu membunuhmu."seringai Hinata.

"Ti- tidak ja- jangan mem- membunuhku Hinata- san."ujar Yuki takut takut. Dia tidak mahu mati sebelum bertemu dengan keluarganya.

"Aku tidak akan kotorkan tanganku asal kau menjauh dari Fumori sudah cukup."

"Ti- tidak. Tidak akan."

Hinata menatap tajam ke arah Yuki. Yuki terus berlari daripada Hinata. Nasib Hinata tidak mengejarnya.

"Huffff... Hufff.. Hufffff..."Yuki mengatur nafas yang termegah megah. Laju juga dia berlari.

'Aku mahu buat apa kalau begini. Beberapa hari lagi aku akan menikah tidak mungkin aku menjauh darinya. Dia cintaku dan tuanku. Aku tidak akan membiarkan Fumori bersama Hinata. Dia bukan orang yang cocok dengan Fumori- kun.'


Hurayyy...
Sudah jauh cerita ni...
Tak sabar mahu abiskan...

Jyaaaa

Sex Slave [BxB] Where stories live. Discover now