15

6K 158 9
                                    

"Ermm... B- biy."gugup Yuki memanggil Fumori.

"Hmm..."Fumori hanya mendeham.

"Saya mahu minta sesuatu. Boleh tidak?"tanya Yuki.

"Minta apa sayang."jawap Fumori dan memandang Yuki disebelahnya. Mereka dalam perjalanan balik ke rumah orang tuanya daripada keluar mengambil angin.

"Saya mahu pergi rumah orang tuaku. Apa tidak masalah?"

Air muka Fumori berubah. Dia terlupa mahu membawa Yuki ke rumah orang tua kandungnya setelah sekian lama. Tiba tiba sahaja Yuki yang memintanya membawanya ke sana. Fumori tidak kesah lagi pon mereka orang tuanya juga setelah mereka telah menikah.

"Boleh saja. Aku tidak keberatan. Bila mahu ke sana?"

"Apa sekarang boleh? Atau biy ada urusan lain?"

"Ouh... Hari ini tidak masalah. Aku tidak ada sebarang hal."

Yuki menganggukkan kepalanya. Fumori terus bergerak ke rumah lama yang berada di kawasan perumahan sewa.

Yuki memandang rumah yang berada di depan matanya. Kenapa sudah seperti tidak berpenghuni. Apa mereka sudah berpindah. Pelbagai persoalan bermain di fikiran Yuki saat ini.

Fumori bertanya kepada jiran jiran terdekat berkaitan penghuni rumah itu. Fumori mengangguk tanda faham dan bergerak ke arah Yuki yang masih mematung di depan pagar rumah usang yang setingkat.

Fumori berjalan masuk dan cuba mengetuk pintu walaupon dia tahu tiada orang di dalamnya. Fumori membuka pintu yang tidak berkunci itu. Yuki menyusul Fumori yang sudah masuk ke dalam rumah lamanya.

Yuki merenung setiap inci rumah yang sejak sekian lama dia rindui. Dadanya sebak mengingatkannya. Fumori megenggam tangan isterinya sebagai tanda menenangkannya.

"Kemana mereka pergi? Apa mereka tidak sayang pada Yuki lagi? Mereka sudah tidak anggap Yuki anaknya lagi?"Yuki berkata dengan frust.

"Yuki sabar. Aku ada dengan kamu sekarang."pujuk Fumori dan memeluk Yuki yang sedang menangis tersedu sedan.

Yuki bersyukur dia masih ada orang disisinya selain orang tuanya iaitu Fumori dan keluarga barunya.

"Mahu balik sekarang?"

Yuki menganggukkan kepalanya. Mereka berjalan beriringan menuju kereta dan pulang ke rumah orang tua Fumori. Mereka tinggal di sana untuk beberapa hari selepas selamat menikah.


Arghhhh!!! Gimana mau cerita soal ibu bapanya Yuki-chan...
Idea idea idea!!!
Huhuhu...
Segini dulu...

Jyaaaaa~~~~

Sex Slave [BxB] Место, где живут истории. Откройте их для себя