5

10.9K 216 1
                                    

Fumori berjalan dengan santai sambil meliar liarkan matanya di dalam sebuah mall bersama Yuki untuk mencari barang barang keperluan yang sesuai untuk Yukinya.

Yuki terus mengikut langkah kaki Fumori sambil sesekali perasan akan lirikan mata mata yang melihat ke arahnya especially ke arah Fumori yang berpakaian santai tapi dapat menaikkan auranya.

Yuki terasa terasing apabila ramai mata mata yang melihat ke arah Fumori a.k.a tuannya.

Fumori menarik tangan Yuki dan memasuki sebuah butik yang terkenal dan harga semua barang dalamnya tersangat lah mahal.

"Cuba baju yang ini dan semua ni."ujar Fumori dan menyuruh Yuki memakainya di bilik persalinan.

Semua baju yang disuruh cuba Yuki memakainya dan ada sesetengah baju itu yang sangat sexy dan menjolok mata. Yuki keluar dan melihat Fumori meliriknya.

"How?"tanya Fumori.

"Ok tapi Tuan nak beli semua ke?"

"Semua sekali saya beli."Fumori bercakap kepada pelayan yang memegang semua baju yang dipakai oleh Yuki dan membayarnya.

Yuki terpaksa memegang semua barang barangnya yang dibeli oleh Fumori tadi dan sebelumnya. Banyak barang yang mereka beli seperti barang kemas, pakaian, make up, kasut dan macam macam lagi. Ada juga barang untuk Fumori sendiri.

Setelah selesai berbelanja Fumori pergi ke sebuah supermarket untuk membeli barang dapur dan beberapa makanan ringan serta minuman beralkohol seperti wain,bir dan lain lain.

Selesai berbelanja Fumori membawa Yuki untuk makan siang di sebuah restoran yang terkenal dengan shushi.

Yuki memakan shushi yang dipesannya. Tiba tiba mukanya memerah kerana memakan wasabi sebenarnya Yuki tidak menyukai wasabi tapi kenapa boleh termakan pula.

Fumori yang melihat tahu dan terus menghulurkan air mineral ke arah Yuki. Yuki terus mengambil dan meminum sampai habis.

Fumori hanya tersengih melihatnya. Yuki terpana melihat sengihan Fumori yang jarang dia tunjukkan kepadanya bahkan orang lain.

Selesai makan Fumori terus pulang ke rumahnya. Hari ini dia off so pergi keluar membeli apa yang patut sambil mengambil angin dan menenangkan fikirannya.





Segini aja yaaa... Nnti aja dilanjutin hohoiii..

Jyaaaa

Sex Slave [BxB] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن