Chapter 23

1.7K 67 2
                                    

#TheHiddenSumandak

Chapter 23

KEIRA P.O.V

Saya rasa betul-betul tidak sabar sudah mau jumpa si Blaire. Saya pakai crop top dengan high waist jeans. Rambut saya kasi hurai saja, lagi2 lawa kena nampak sebab rambut saya masi lagi 'virgin". Means, masi nampak tebal & hitam. Semula jadi gia lurus kan,tiada saya kasi rebonding.

Sudah siap, sempat saya touch up tapi simple2 saja. Terkejut nanti si Blaire nampak saya terlampau over kalo saya buat heavy make up. Bila sudah siap, sempat saya sembur minyak wangi, biarlah ada juga wangi2 sikit.

Terus sy tengok tu kotak jam yang sudah kena balut di beg hadiah. Sempat saya senyum2 tengok muka saya di cermin. Makin lawa. Aiseh.

Yes. Today is the day kami jadi couple bersamaan my special day...Kamu masi ingat dia propose masa birthday saya? So genaplah 1 tahun kami punya anniversary. I can't wait to meet him. 💗❤

Senyum2 saya keluar dari bilik terus sempat saya silik kakak sama si Dexter. Dorang tengah pilih warna tema untuk engagement dorang yang akan berlangsung dua minggu dari sekarang. Untunglah mau tunang sudah. Hmmm tiapa, as long they happy bah kan finally kena restui juga. Terus bila ingat balik kata-kata daddy, terus susah hati saya ni. Tapi saya ignore ja, mana boleh gia marung2 jumpa si Blaire.

"Bye Aley dan Dex. Saya jalan dulu kio. Pelan2 kamu."-Saya sempat tegur dorang walaupun dorang busy.

"Hmm bah hati2 ko."-Kaka Aley

"Enjoy your day."-Dexter

Senyum2 ja saya terus sempat saya lambai dorang.
-----------------------------------------------------
Sebelum jalan, sempat saya singah makanan sana drive thru. Biarlah tapau MCD saja. Lagi pula kijap lagi dinner, sekarang sudah jam 4 petang. Mesti si Blaire mau kasi surprise saya ni kan sebab pura2 kunun dia tidak kol saya. Hmm what ever it is, I can't wait to see him.

Ceria saja jalan ni hari walaupun jammed, tapi mood saya bagus saja. Banyak saya kasi peluang orang overtake saya, saya sempat hon dorang untuk bagi dorang rewards. Oh yeah.💗❤

Masa driving tu, sy sempat pasang lagu dari USB saya.

Sara Bareilles 🎶🎶🎶🎶🎶
"I Choose You"

Let the bough break, let it come down crashing
Let the sun fade out to a dark sky
I can't say I'd even notice it was absent
Cause I could live by the light in your eyes

I'll unfold before you
What I've strung together
The very first words
Of a lifelong love letter

Tell the world that we finally got it all right
I choose you
I will become yours and you will become mine
I choose you
I choose you
(Yeah)
🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Makin kabak-kabak plus berdub dab ginawo saya setelah satu tahun tidak jumpa si Blaire. Kamu imagine bah macam mana excitednya tu perasaan bila lama sudah tidak jumpa koginawaan kamurang. Can you hear my heartbeat????

💓💓💓💓💓💓🔊📢📣📯🔔🎼🎵🎶🎙🎚🎺🎹🎸🎷🎧🎤🎛🎻📻 Macam remix sudah bunyi heartbeat saya. Atukui...
---------------------------------------------------
Sampai saja sana tanjung Aru yang dekat airport tu, saya terus kasi biar tu kereta beron enjin. Nanti sajalah saya off enjin, bagus sy beraircond dulu sambil tunggu si Blaire. Sempat saya buka group watsapp, punya stuck HP saya banyak kena wish dari family, relatives, kawan2 uni.

Di Facebook pun banyak juga notification saya. Sampai kamu tau ada bah unknown akaun pigi spam saya, boleh2 dia pigi likes semua gambar saya. Stalker mengkali, dia add saya tapi langsung saya tidak accept ni manatau Africa scam kan. Takut juga sebenarnya saya, banyak sudah kes gitu.

The Hidden SumandakWhere stories live. Discover now