Chapter 29

2.1K 108 28
                                    


KEIRA P.O.V 💔💔💔

Huhhhh!!!!!!  What have I done?  Napa susah  sangat saya mau maafkan so Blaire? Whyyyyy???? Macam jahat pula saya kan? Beginilah bila sudah terlalu marah & kecewa,  susah  sudah mau handle tu perasaan.

Adalah dalam dekat sejam saya bersandar di pintu tu, saya cuba  cool down ni  perasaan marah.... Kesian pula saya teringat yang saya campak saja tu bunga di lantai.

Oh no... No... No... I'M SO SORRY BLAIRE. 😱😖😓😭😥

Cepat2 saya keluar dari tu rumah manatau si Blaire masih ada kan. Bila saya buka saja....

He's gone. 😢😢😢

Tiba-tiba macam bergegar ni badan saya.  Saya betul2 ego bah,  saya mau berbaik tadi tapi maybe rasa kecewa tu menghantui diri saya. Bila saya keluar,  saya sempat cek lagi di dekat lif tapi dia langsung tiada. Kereta dia pun saya tidak tau jenis apa. Saya balik rumah dengan perasaan yang sangat kecewa. Saya sempat nampak tu bunga kena susun bagus2 sana dekat pintu rumah saya. Pelan2 saya ambil balik tu bunga & segala kad.  Tidak sedar air mata saya mengalir deras,  berabis saya nangis.

************************************"Hello Boyd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

************************************
"Hello Boyd... HUHUHUHUHUHU" Saya call saja si Boyd terus deras baitu suara saya menangis.  Saya susah sudah mau cover2 ni.

"Uiikkk ko kenapa ni Kirut?  Nangis2 tengah malam kalau di sini.  Baru saja kami sampai airport tau ni. "-Boyd

"Kenapa si Kirut? " Boleh dengar bah lagi yang suara si Yvette menanya.

"Boyd,  saya sudah kasih kecewa si Blaire.  Dia datang lagi tadi bawa bunga,  tapi saya pigi buang saja bunga & segala kad  tu di depan mata dia. Napa ko tidak kasitau saya yang dia bagi saya semua favourite foods saya selama ni?  Why Boyd??? "-Berabis saya nangis2.

"Sorry Kirut,  saya mau kasitau ko bah tapi saya takut ko marah saya.  Sorry Keira. Lagi pula selama ni dia cuba  mau jumpa ko & kasih explain semua... Ko sendiri namau kan? "-Boyd

Bila saya fikir2 balik,  macam menyesal pula saya tidak dengar apa yang si Blaire cuba kasi explain saya ni. Saya sendiri terlampau ego bah juga kan. 😢😢😢

"Boyd, cuba ko kasitau saya semua apa yang saya tidak tau."-Me

Si Boyd pun kasi explain saya dari A-Z, kisah 5 tahun lalu sampai lah sekarang punya. Benda paling saya terkejut ialah kisah dia sama si Yvette,  reasons napa dia menghilang.  Rupa-rupanya semua yang dia buat tu untuk protect saya tapi napa dia tidak kasitau perkara sebenar saja kan.  Napa dia biar diri dia sendiri sengsara simpan sebab ni sampailah 5tahun... And now , what?  Macam mana lagi ni? Parents kami dua2 ada alasan yang sama why kami tidak boleh bersama2...🙇

"Napa ko tidak pandai kasitau saya awal2 Boyd?  Huhuhuhuhu saya rasa saya lah manusia paling selfish. Dan pasal Yvette lagi, at least ko bagitau labah pasal tu. "-Me

The Hidden SumandakWhere stories live. Discover now