Chapter 32

3K 92 11
                                    

#TheHiddenSumandak

Chapter 32

KEIRA P. O. V ✌

"Kirut....oh Kirut, kau sudah bangun kaitu?"-Mamai-mamai saya tinguk kaka yang baru siap kasi mandi si Dylan. Dylan pun kesukaan ni ketawa kena kasi pakai losyen baby.

"Jam berapa sudah ni Aley?"-Me

"Dekat jam7 sudah, pigilah ko ready. Macam tu muah cakap mau datang jam7.30 tu. Majlis ko jam10 bah kan juga?"-Aley

"Iya..Astagaaa..Bah saya pigi mandi dulu lah."-Saya bilang terus cepat-cepat saya pigi ambil tu towel. Sebenarnya saya tidak sedar jam berapa sudah saya tidur semalam, mata pun masi pedih-pedih lagi ketara yang tidak cukup tidur ni.

Masa mandi, saya berabis senyum-senyum saturang macam orang gila kali kalau orang nampak. Yalah, macam saya tidak percaya yang lepas jam10 ni, saya akan jadi wife si Blaire sudah. Oh God!

TOK!  TOK!  TOK!

Berabis saya kasi pelan tu shower air, kami menginap di hotel yang  berdekatan sama rumah si Blaire saja supaya senang mau bergerak. Malam ni baru boleh pindah sana, belum sah lagi jadi husband & wife bah. Lagi pula malu pula tu pakai gaun  panjang turun dari apartment saya. 😝😝😝😝😂😂😂

"Uiii Napa? "-Me

"Cepat-cepatlah ko siap,  ada sudah tu Muah sampai.  Cepat kau,  pundan lagi tu. "-Aley

"Bah....HAHA" Saya bilang terus sapat-sapat saya mandi, yalah mesti mau mandi bersih-bersih bah supaya..wangi. 😁

Astagaaa Aley!  Haha nasib Muah tu orang putih,  jadi tidaklah dia  faham pasal pundan2 semua ni. Hahhha saya bilang tapi dalam hati saja lah, hope sampai tu thelepaty kami.

Saya keluar saja dari tandas,  okay fine!  Memang pundan bogia betul-betul kena nampak,  baju bling-bling lagi, nasib mekap dia lawa... Kalau tidak, macam badut bah mengkali kena nampak terus kan.  Adede...

"Wowww you look so beautiful sweety, come here,  we gonna make you the most beautiful bride for today. "-Muah Aw aw

"I need to wear my dress first."-me

"Hmm I think I need to make up you first then you can do anything you want. " -Muah aw aw

Okay,  tegas ni Muah Aw Aw, jangan kamu fikir pundan tidak garang ar.  Tapi betul jugalah kan,  tidak selesa bah juga kalau berat-berat tu baju mau dipakai.  Hmm..

Adalah hampir dua jam gitu, saya siap kena mekap.  Boleh tahan mau panas juga ni pantat(punggung)  mau duduk lama-lama.  Lepas saya siap kena mekap & buat rambut baru lah kena suruh pakai dress tu.  Sepanjang kena mekap tu, jarang saya pegang hp sebab memang si Mr. AW AW ni saya tinguk jenis yang  strict betul ni.

"See sweety,  you looked so beautiful and your skin so fluffy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"See sweety,  you looked so beautiful and your skin so fluffy.  I wish can have a skin like you. "-Mr. AW AW

 AW AW

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Hidden SumandakWhere stories live. Discover now