Harryho druhá sklenička

13.4K 536 30
                                    


„Nesouhlasíš s tím, že dnes v noci, kdy oslavujeme naši svobodu, je vrcholem drzosti a pokrytectví, že zneužíváme tebe a tvůj lid jako otroky na vítězném večírku?"

Domácí skřítek zíral na Hermionu, která čekala na odpověď, obrovskýma vlhkýma očima.

„Jednu si vezmu," řekl Harry a natáhl se pro sklenici šampaňského. „Díky." Harry si nemyslel, že by kdy viděl vděčnější výraz na tváři domácího skřítka než ten, který na něj to stvoření upřelo těsně předtím, než uprchlo na druhou stranu atria.

„Namouduši," káravě pronesla Hermiona a nesouhlasně se na Harryho podívala. Harry ji ignoroval a usrkl si.

„Je to párty." Ron si překřížil paže a probodl pohledem svoji přítelkyni. „Chceš-li vést kampaň, veď ji jindy."

„Teď je stejně dobrý čas jako jindy, Rone." I Hermiona si překřížila paže.

Harry se znovu napil, a právě když si myslel, že tu uvízl na celý večer se svými dvěma nejlepšími hádajícími se kamarády, spatřil vcházet do atria poslední osobu, o které by si myslel, že ji kdy znovu uvidí. Harry se začal dusit na šampaňském, co měl v puse, načež protrpěl silný záchvat kašle.

„Je to - " začala Hermiona.

„No do háje." Ronova pusa se pomalu otevírala.

„Draco zasraný Malfoy," vyplivl Harry s veškerou záští, na kterou se vzmohl s ohledem na to, že měl krk stále stažený. „Co ten tady dělá?"

„No, pomáhal naší straně během války," konstatovala jako vždy rozumně Hermiona. Ron si nahlas odfrkl a Harry s ním tenhle pocit sdílel. Pravá ruka ho svrběla. Zdálo se, že Hermiona si toho všimla, neboť jej obdařila přísným pohledem. „Byl zbaven všech obvinění, Harry. Nemá o nic větší vinu než kdokoliv z nás. Pamatuj na to."

Existovalo spoustu věcí, co k tomu Harry toužil říct. Jako že Draco jistě, jako že je peklo pod nimi, má více viny než on. Ale během těch let se naučil vybírat si mezi bitvami, co má bojovat. Voldemorta porazit mohl. Hermionu, jakmile ta si vzala něco na hlavy, ne.

Jak sledoval Draca šourat se po atriu, usmívat se a nalevo napravo potřásat rukama, vyprázdnil svoji sklenku jedním velkým douškem.

  *~*~*~*~*  

Drarry - Jeden večer na MinisterstvuKde žijí příběhy. Začni objevovat