Harryho první záchodová pauza

12.4K 482 164
                                    

Když se Harrymu konečně podařilo dostat se na záchod, měl pocit, že mu močový měchýř co nevidět vybuchne. Ale jak otevřel dveře, všiml si, že si u mušle ulevuje Malfoy.

Obvykle by jej ten pohled přinutil utéct, ale jeho měchýř protestoval nad představou, že by musel čekat, dokud ten pitomý parchant neskončí.

Navíc, zdůvodňoval si to Harry, když za ním zaklaply dveře, byla tohle perfektní příležitost, jak získat důkaz k podezření, které měl již nějakou dobu. Protože jestli je na světě dobro, jestli je ve vesmíru nějaká spravedlnost, bude muset mít Malfoy malinkatý penis. Naprosto miniaturní. Prakticky neexistující. Ve skutečnosti by Harryho nepřekvapilo, kdyby Malfoy vůbec žádný penis neměl.

A Harry se chystal získat odpověď, když si stoupal vedle Malfoye. Co nejležérněji mohl, si Harry rozepnul pár knoflíků, vytáhl si ochablý penis a zhluboka si povzdechl, když se tlak v jeho měchýři snížil. A pak se letmo podíval do strany, jako to muži dělávají, když společně močí. Ne způsobem ‚Okukuju tvoje zboží', ale způsobem ‚Hej, jak se vede, vidím, že máš všechny kousky na svém místě, to máš dobré, kámo.'

Bylo to součástí bytí chlapem.

Takže Harry udělal přesně tohle. Podíval se na Malfoyův penis.

Byl tam! Vážně tam byl. Malfoy měl penis a měl ho pěkně tvarovaný. Přibližně stejně velký jako byl ten jeho.

Ten zasraný bastard!

Harry cítil, jak se mu tváře rdí vztekem. Jak se opovažuje ta zmijozelská lůza mít dokonale normální penis!

„Jsi v pořádku, Pottere?"

Harry zuřivě vzhlédl k Malfoyovi a chtěl na něj řvát za to, že má neporušené mužské rozmnožovací orgány, ale něco mu drželo jazyk na uzdě. Možná to bylo těch pět posledních mozkových buněk, které ještě nebyly zastřené alkoholem. Ať to bylo jakkoliv, probralo to Harryho z jeho okamžiku penisové posedlosti, a za to byl vděčný.

Nedokázal uvěřit, že se nechal rozhodit tak drobným detailem. No, ne zas tak drobným, jak se nyní přesvědčil. Harry chtěl mlátit hlavou do zdi.

„Fajn. Odprejskni, Malfoyi," zamumlal a nesledoval – vážně ne! – jak si Malfoy zastrčil tu pitomou věc do kalhot, urovnal si hábit a odešel si k umyvadlu umýt ruce. Harry zíral přímo před sebe na dlaždičky, a až když zaslechl Malfoye otevřít a zavřít dveře, svěsil ramena a vypustil hluboký výdech.

Co se to s ním proboha dělo? Možná měl až příliš vypito. Nebo možná naopak neměl vypito dostatečně. Ať už to bylo, jak chtělo, Harry věděl jednu věc. Musí se držet od Malfoye dál, než udělá něco vážně ponižujícího. Jako třeba, když skoro zařval na Malfoye kvůli tomu, že vypadal jako každý jiný muž.

Tentokrát se Harry nezastavil. Předklonil se a práskl hlavou do dlaždiček.

*~*~*~*~*


Drarry - Jeden večer na MinisterstvuKde žijí příběhy. Začni objevovat