Harryho první sexuální zkušenost homosexuálního rázu (15+)

22K 527 205
                                    

Po patnácti minutách zběsilého běhu jim oběma docházel dech. Harryho pálily plíce a v krku měl sucho. Malfoy vypadal, že se nachází v podobném stavu.

„Pauza," zachraptěl Harry. Oba zastavili běh a opřeli se o zeď anonymní chodby. Harry neměl ani sebemenší ponětí, kde jsou.

Malfoy vytrhl láhev šampaňského Harrymu z ruky a pořádně se napil. Harry na něj upřeně zíral a nedovedl odtrhnout oči od určité části Malfoyova těla. Bylo složité si jí nevšímat, když Malfoy běžel. Tak se různě pohupovala a poskakovala velice směšným způsobem.

A ačkoliv Harry věděl, že by měl držet pusu zamčenou, nemohl si pomoct. Svrbělo ho to na jazyku celý večer, už od jejich setkání v umývárně.

Zíral na Malfoye a s veškerou upřímností, co zvládl, poznamenal: „Ty máš penis."

Malfoy se podíval dolů na svoje tělo, jako kdyby si tu skutečnost musel ověřit. Přikývl a kouknul se na Harryho. „To ty taky."

Tentokrát to byl Harry, kdo na vlastní oči kontroloval, jestli má Malfoy pravdu. Skutečně měl penis. A byl poněkud větší, než by měl být. Harry na něj upřeně zíral. „Nejsem si jistý, proč tohle dělá. Chci říct, že vím proč. Touží po pozornosti. Ale nevím proč přesně v tuhle chvíli."

„Jak jsi řekl, touží po pozornosti," zdůvodnil Malfoy rozumně.

„No, to ji ale nedostane."

„Jsi nemilosrdný, Pottere," zakřenil se Malfoy. „Jestliže to nechceš udělat sám, můžu ti pomoct."

„Co?"

„Vždyť víš." Malfoy rukou naznačil pohyb, který Harrymu věci dokonale vyjasňoval.

„Ehm... myslím, že ne," nakrčil Harry nos. „Posledně, co mi to někdo udělal, to bylo docela traumatizující. Vysloužilo mi to facku."

„Aha. Tak o tomhle byla ta scéna s Weasleyovou?" Malfoy si znova nenuceně přihnul z láhve, ačkoliv Harrymu připadal ten čin pečlivě vystavěný.

„O tom se s tebou bavit nebudu."

„Fajn. A co takhle vykouření?"

Harrymu spadla čelist. „Navrhuješ, že mi vykouříš penis? Proč bys to chtěl dělat?"

Malfoy si odfrknul a opřel se zády o zeď, póza byla opět pečlivě vystavěná. „Protože chci. Očividně."

Malfoy mu chtěl vykouřit penis? Ale... ale... ale...

„A zdá se, že ty to chceš taky," poukázal Malfoy nápomocně.

Harry hleděl dolů a byl nucen dojít k závěru, že ano, alespoň ta jedna jeho zrádná část se zdála mít o Malfoyovu nabídku zájem.

„Nevím," namítal slabě Harry. „Nikdy jsem - "

„Nikdo ti ještě nikdy nevykouřil penis?" zeptal se Malfoy překvapeně.

„No a co jestli ne. Měl jsem práci," bránil se Harry uraženě.

Malfoy se k němu přikradl blíž. „Pak si myslím, že je na čase to změnit, co říkáš?"

„No," začal Harry, ale pak pevně zaklapl pusu, když Malfoy před ním klesl na kolena. To nebyl dobrý nápad. Vložit svůj penis do úst své úhlavní Nemesis nemohl být dobrý nápad. Ale Malfoy se nabídl a Harry k tomu sám sebe přesvědčil, když ucítil, jak Malfoyův horký dech obklopuje žalud jeho erekce.

Och bože!

Malfoyova pusa se sevřela kolem Harryho údu. Bylo to horké, mokré a vůbec se to nepodobalo té části, kdy dloubáte do zející povrchové rány. Malfoyovy tváře se propadly a Harry ucítil vřelý jazyk hladící jej zespodu po penisu.

„Ó páni," povzdechl si dokonale přemožen tím, jak zatraceně skvělé to bylo.

Malfoy se o trochu odtáhl a olízl Harryho žalud, s očima upřenýma vzhůru hleděl na Harryho a nasával každičkou odezvu, které se mu dostalo. Harrymu ztvrdnul penis ještě víc, zatímco zbytek těla se uvolnil. Hůlka mu spadla na podlahu a paže bezmocně visely podél těla. Malfoy upustil svou vlastní hůlku a uvolněnou rukou vzal do dlaně Harryho varlata, zatímco znovu hluboko nasál Harryho mužství.

„To je tak dobré," zasténal Harry. Doopravdy nemohl uvěřit, jak dobré bylo, když vám úhlavní Nemesis kouří péro. Tohle měli udělat už dávno.

Nepatrné škrábnutí zubů a Harrymu se podlomila kolena. Malfoy se kolem jeho údu usmál a vrátil se k sání a lízání a pomalé přeměně Harryho mozku do kaše.

Tohle bylo lepší než se hnát za pitomou zlatonkou. Tohle bylo lepší než šampaňské a vyčarovaný sníh v předsíni a nahé ženy běhající přes tenisové kurty a Vánoce a Velikonoce a celé zatracené letní prázdniny a bylo to dokonce ještě lepší než stát nad Voldemortovou mrtvolou.

Tohle bylo lepší než cokoliv, co kdy Harry cítil.

Harryho hlava spadla ke straně a ten úhel mu dopřál lepší výhled na Malfoyovo tělo. Spatřil Malfoyovu ruku, jak se pohybuje po vlastním penisu v rytmu úst kouřících Harryho erekci. Ten pohled donutil Harryho přirazit boky a vnutit se tak hlouběji do Malfoyových úst. Malfoy jej nechal, dokonce i vydal uznalý sten a začal se honit o něco rychleji.

Harry lapal po dechu neschopen vyslovit všechny ty věci, které v tuto chvíli chtěl Malfoyovi sdělit. Jako že Malfoy ve skutečnosti není takový bastard, jakmile dostane svou pusu kolem jeho penisu, a jak Harry ví, že jim Malfoy pomohl vyhrát válku a že je za to vděčný, a že Malfoyův plán honit se nazí za zlatonkou byl ten nejgeniálnější plán, co kdy kdo vymyslel, a jen za to že si zaslouží odměnu.

Malfoyova pusa – Malfoyova brilantní, vynikající pusa – se pohybovala rychleji a rychleji a Harrymu se blížil orgasmus čím dál tím blíž, stoupal od jeho palců na nohou, roztřásl mu nohy, stáhnul varlata, nacpal jeho penis až úplně dovnitř, a pak se udělal.

Vrcholil a vrcholil a vrcholil a jeho uvolnění vytrysklo na Malfoyův jazyk. Udělal se do Malfoyových úst a byl to ten nejlepší orgasmus, co dosud ve svém životě zažil.

Harry lapal po dechu, nevnímal okolí a soustředil se jen na jednu věc. Vyvrcholil Malfoyovi do krku. A Malfoy to po něm chtěl.

Existovalo jedno slovo, které bylo nemožné dál zadržovat, tak jej Harry tiše pronesl. „Draco."

Malfoy zúžil oči a nakrčil nos, pak se se zasténáním udělal. Harry viděl provazce semene pokrývat tmavý koberec pod jejich nohama.

To bylo jednoduše neuvěřitelné. Malfoy pošpinil drahý ministerský koberec svým spermatem a Harry tím svým pošpinil Malfoyovu krásnou pusu. Nebyl si tak úplně jistý, co bylo horší.

A jak se Malfoy odtahoval, pouštěl Harryho ochablý penis s jedním posledním líznutím a oslnivě se na něj usmál, rozhodl se Harry, že na tom ve skutečnosti nezáleželo.

*~*~*~*~*


Drarry - Jeden večer na MinisterstvuKde žijí příběhy. Začni objevovat