Harryho šestá sklenička

10.3K 470 40
                                    

„Harry!"

Ksakru. Skoro to zvládl do umýváren nezpozorován. Harry se otočil a první věc, kterou zaznamenal, byla zářivost růžových vlasů Tonksové. Prakticky svítily. Druhá věc, které se všiml, byl obrovský úsměv na Lupinově tváři.

„Máme tak skvělé novinky," prohlásila Tonksová a skoro nadšením skákala na místě. Natáhla k němu ruku. Harry na ni chvíli zíral, neboť si nebyl jistý, co po něm chce, a pak s ní potřásl.

„Ne, ty hlupáčku." Tonksová ho hravě pleskla přes prsa. „Podívej na ten prsten!"

„Och." Harry zúžil oči a skutečně, na prsteníčku měla Tonksová zlatý prsten. Stále si nebyl jistý, co po něm chtěla.

„Budeme se brát," oznámil Lupin, obtočil paži Tonksové kolem pasu a přitáhl si ji blíž.

„Aha. Gratuluju." Harrymu se podařilo usmát, ačkoliv to nešlo doopravdy od srdce.

„A to není všechno," žvatlala Tonksová dál, tváře měla nyní zarudlé nadšením. „Ačkoliv tato novinka je v tuto chvíli jen pro pár vybraných uší." Naklonila se blíž tak, že mu mohla šeptat do ucha. „Jsem těhotná."

Lupin se křenil. Vypadal, jako kdyby oplodnění Tonksové byla ta naprosto nejdůležitější věc, kterou ve svém životě udělal. Harry tomu moc nerozuměl, jelikož si myslel, že všechna ta práce v utajení, kterou Lupin vykonal pro Řád, byla daleko působivější než to, že měl sex.

„Páni. To je skvělé," zamumlal Harry.

„Pojďme to zapít, co ty na to?" Lupin popadl dvě skleničky šampaňského a jednu vrazil Harrymu do rukou.

„Já si dám dýňovou šťávu," řekla Tonksová domácímu skřítkovi a podívala se na Lupina. „Pro mě alkohol ne," dodala a zahihňala se. S Lupinem si vyměnili podivný pohled, jako kdyby znali tajemství, které by pomohlo zbavit celý svět jaderného odpadu a zavést mír na Blízkém východě.

Harrymu se z toho zvedl žaludek.

„Na zdraví," pronesl Lupin a pozvedl sklenku.

„Na zdraví." Harry si upil šampaňského s obavou, že by ve svém močovém měchýři už nemusel mít místo. Pokud nenajde toaletu brzy, zažije velice ponižující nehodu přímo tady vprostřed Ministerstva kouzel.

*~*~*~*~*


Drarry - Jeden večer na MinisterstvuWhere stories live. Discover now